Kysymys Vistan käyttäjille!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi MatrixC 12.11.2008.

1. MatrixC

MatrixC Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli kauanko teillä keskinmäärin lataa se TERVETULOA -ikkuna koneen käynnistyessä? Itellä lataa 5-7min ja se on mielestäni aivan liikaa, tietääkö joku miten sitä vois noputtaa? Jotkut sanoo että virusturva ohjelman lataus vie sen ajan, mutta olen kokeillut Avastia, f-secure(30p testi) ja Mcafeetä. Missä vika?

2.  
  3. Markqq

Markqq Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    öhm itellä lataa ehkä viidestä kymmeneen sekuntiin, tuskin sitäkään välillä. Itsellä on AVG Anti Virus system ja 4gb ddr2 (vista 64-bit).

Vaikee sanoo, ootko kokeillu asentaa wintoosaa uusiks?

4. badmf

badmf Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Täällä kanssa jotakuinkin viittä sekuntia puolin ja toisin.
    Virustorjuntana Kaspersky.
    Jos löytyy omaa osaamista sen suhteen mitä käynnistymisessä itse tarvitsee, kannattanee esim. spybotin kautta poistella turhia ohjelmia käynnistyksestä.

5. aba120

aba120 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 12.11.2008
  6. potchi

potchi Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Käyttis käyttövalmiina napin painalluksesta mulla noin 30-45 sekuntia. Tervetuloa ikkunasta en tiedä..

7. MatrixC

MatrixC Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tietääkö kukaan miksi se on niin hidas? auttaako siihen joittenki haittaohjelmien poisto? ja miten windows asennetaan uusiks?

8. juunas11

juunas11 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Windowsin uudelleenasennukseen tarvitset Windowsin asennuslevyn. Voit tietenkin kuitenkin ensin kokeilla ihan korjausasennusta, niin ei tarvitse tietoja poistaa. Tämä onnistuu käynnistämällä levyltä ja sitten sieltä jostain valittiin Korjaa. Jos haluat uudelleenasentaa sen, niin:

1. Varmuuskopioi tiedostosi (osio, jossa Windows on pitää poistaa)
    2. Käynnistä kone asennuslevyltä
    3. Poista osio, jossa Windows on sieltä
    4. Tee uusi samankokoinen osio
    5. Asenna Windows siihen

9. laikaxxx

laikaxxx Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla kestää Vista Ultimaten käynistymisessä 5-10 sek. Kiinni menemiseen menee taas joitakin minuutteja. Käynnistystä voisi nopeuttaa kai joillakin optimoiti-ohjelmilla.

10. erkkituo

erkkituo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Levyn eheytys ja uudellenjärjestely auttoi ainakin minua. Elikkä smartdefrag tästä. Asenna ja suorita.
    Huom! Eheytä nyt - valikossa on oletusasetuksena pelkkä eheytys. Vaihda se "eheytä&optimoi" vaihtoehtoon. Vie kauemmin mutta auttaa paljon. Varaa toimitukseen aikaa n. 2-36 h, riippuen kovon nopeudesta ja täyttöasteesta.

Jaa tämä sivu