Normaalisti kun käynnistän koneen, tuulettimet käyvät 3 sekkaa täysillä. Mutta nyt ne jäivät hyrräämään täysille... Eli sammutin koneen, mutta nyt onneksi käynnistyi??? Apua? Tämä kone teki samaa tempua silloin. Sitten se lakkasi, kun olin imuroinut koneen. tuulettimen sisällä oli paljon pölyä(syyskuussa). Ja imuroin koneen lokakuunlopussa... Eli ei voi olla pölyn vika??? Ja nyt kun ongelma on ilmennyt jälleen ja yritän varmuuskopioida tiedostoja muistitikulle, niin tiedostonsiirtonopeus ON TODELLA VÄHÄN mitä normaalista.... Nyt se on 200kt/s -2MT/s.. Normaalisti se on 6,00mt/s - 10mt/s:O????
Jos on HPn kone niin auttaa kun katot kaikki liitännät, esim näytönpiuha jos ei ole kunnolla kiinni niin tuulettimet hurraa täysillä eikä kone lähde käyntiin.
Testattu on... En usko, että se huonoista liitännöistä johtuisi... Epäilisin vahvasti komponentti vikaa...
Jos komponenttia mietit mikä voisi olla rikki niin näillä tiedoilla sanoisin että emolevy vetelee viimeisiään. Katoppa lämmöt SpeedFanilla.. Pöly on voinut aiheuttaa ylikuumenemista ja lopun varmaan jo arvaatkin. Onko heittäny bluescreeniä?
Pölyt imuroin lokakuun lopussa... Speedfan näytti systemin lämpötilaksi 35... Joten normaali. Ei ole ollut blue screeniä.
Jos emolevy vetelee viimesiäään, niin vaikuttaako se tiedostonsiirtonopeuteen? Mulla on parin päivän aikana hidastunu hirveesti
... Ongelma ratkennut, koneeni sekosi niin pahasti, että veljeni katsoi sitä. Hän koko eilisen yön korjaili konetta ja ongelman syynä oli HIJACKTHIS! Se oli poistanut koneelta tärkeitä tiedostoja!!!!!!!!!!!!!!! Eli sitä ohjelmaa ei kannata käyttää...
Todella, Hijackthis -ohjelmaa ei pidä käyttää kuin fixaajien neuvojen mukaan. Yksin/osaamattomissa käsissä se saa aikaan tuhoa, mutta osaavissa käsissä se on tärkeä työväline haittaohjelmien poistossa. Eli ongelmana lienee oikeasti ollut Hijackthisin osaamaton käyttö, ei itse Hijackthis.
En enään muista. Viimeksi käytin ko. ohjelmaa toukokuussa, jolloin koneelleni tuli turva pc virus. En ole sen jälkeen käyttänyt.