1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Uuden koneen virussuojat

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi lankki 08.11.2008.

1. lankki

lankki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkä tässä suraavalla viikolla on tulossa uusi kone. Aijon hankkia Virus torjunta ohjelmaksi F-Securen. Ja palomuurina ihan windows defenderiä. Eli haluaisin kysyä että kannattaako hankkiä vielä jotain lisää? Ja onko windowsin palomuuri ihan hyvä? Tein tämän aiheen koska viruksia näyttää olevan paljon liikkellä, mutta onnkesi en ole joutunut sellaisen kohteeksi. Kiitos jo etukäteen :)

2.  
  3. temple69

temple69 Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Älä mitään f-securea hanki! Vielä kun maksullinen on.. (ja tehosyöppö.)

Netistä saa Avast! virustorjunnan ilmaiseksi, mutta se pitää rekisteröidä toimivalla sähköpostiosoitteella vuoden välein. Eli no problem.

Jos olet turvallinen nettisurffaaja ja osaat ladata tiedostoja paikoista, jotka tiedät olevan virusvapaita, voit huoletta antaa olla windowsin palomuurin.

MUTTA jos haluat parempaa suojaa koneellesi, kannattaa laittaa Comodo tai Zonealarm.

EDIT: Ja malwarebytes' Anti-Malware on hyvä virus-skanneri, jolla on hyvä skannata vaikkapa 2 viikon välein.

(Minun mielipiteeni, mutta sinähän päätät mitä teet)

Eli tässä minun sarjani:

- Avast! Home edition
    - Windowsin palomuuri
    - Malwarebytes' anti-malware
    - CCleaner (roskia varten)

Viimeksi muokattu: 09.11.2008
  4. datahead

datahead Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En haluaisi viisastella, mutta Malwarebytes ei ole virus-skanneri, vaan vakoilu ja mainosohjelma-skanneri. Mutta anyway, se on erittäin suositeltava ohjelma.

5. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Lainattu mbam sivuilta.

Malwarebytes' Anti-Malware

Have you ever considered what makes an anti-malware application effective? We at Malwarebytes have created an easy-to-use, simple, and effective anti-malware application. Whether you know it or not your computer is always at risk of becoming infected with viruses, worms, trojans, rootkits, dialers, spyware, and malware that are constantly evolving and becoming harder to detect and remove. Only the most sophisticated anti-malware techniques can detect and remove these malicious programs from your computer.

6. temple69

temple69 Regular member

Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    ...eli se myös poistaa viruksia.

Viimeksi muokattu: 08.11.2008
  7. jaska82

jaska82 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu, olen temple69:n kanssa samaa mieltä, että ei kannata maksaa kun ilmaiseksikin saa. Itse olen pärjännyt avast+comodo-yhdistelmällä jo useamman vuoden, eikä kummempia ongelmia ole tullut.

8. MarsWin

MarsWin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen pärjännyt avira antivir pe classic:lla ja vistan palomuurilla:) Ei viruksia näkyillyt.

Jaa tämä sivu