XP Vistan rinnalle

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi tartsu 07.11.2008.

1. tartsu

tartsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulla on Vista, mutta harkitsen asentavani XP:n sen rinnalle. Tarkoitus olisi käyttää vain XP:tä, mutta en haluaisi Vistaa kuitenkaan poistaa. Mietityttää, ensikertalainen kun olen näissä asioissa: joudunko etsimään XP:tä varten kaikki ajurit, vaikka ne koneella jo onkin, ja: kun XP on asennettu toiselle osiolle, onko kaikki Vista-osiolla oleva kama myös käytössä? Eli kaikki se data mitä siellä on?

Olisiko kuitenkin parempi huitaista se XP koneen ainoaksi käyttöjärjestelmäksi? En ole Vistaan sinällään tyytymätön, mutta koneen tehot ovat juuri ja juuri riittävät sille, ja koska pelaan tarvin tehoni siihen.

2.  
  3. nikozjr

nikozjr Guest

mihin sitä vistaa tarvitset? jos koneen tehot on just ja just vistalle riittävät suosittelen että poistat vistan ja xp tilalle.

4. tartsu

tartsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No enpä välttämättä mihinkään. Se oli valmiiksi asennettuna.

5. Make_72

Make_72 Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    teet osion sille xp:lle ja asennat sen xp:n siihen osioon ja kun olet asentanu sen niin asenna semmonen softa kuin EasyBCD 1.7 ,sillä saat luotua siihen biossin jälkeen valikon minkä/kumman käyttiksen haluat käynnistää ja sit vistan asetuksita pääset muokkaamaan kuinka kauan se valikko näkyy siinä ym ,toinen ehkä helpompi tapa on asentaa siihen vistaan virtuaali pc:n ja asentaa sen xp:n siihen.microsoft virtual pc on ilmanen ja ihan hyvä softa,kannattaa testata,se on sillon varsinkin erittäin hyvä jos haluaa kokeilla miten mikäkin softa toimii missäkin käyttiksessä.

6. tartsu

tartsu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tuo virtual-pc oli hyvä idea,en muistanut sitä vaikka olen sellaista joskus käyttänytkin. Sitäpä koitankin.

Jaa tämä sivu