Imuroin netistä Advanced Windows Care V2 Personal ohejeman, joka korjaa ja puhdistaa rekisteriä ja poistaa haittaohejlmia. Ohjelma kehoittaa tarkistamaan tarpeettomia ohjelmia, jotka käynnistyvät automaattisesti tietokoneen käynnistyksen yhteydessä ja hidastavat käyttöä. Seuraavat ohjalmat se tituleeraa tuntemattomiksi. Voisiko joku ketoa mitä nämä ovat: PLFSet Samsung PanelMgr SearchSettings RemoteControl LanguageShortcut LManager TkBellExe ehTray.exe entä nämä? Ohjelma tituleeraa ne luotettavaksi mutta tarpeettomaksi: Skytel RtHDVCpl Sidebar WarReg_PopUp Quick Time Task En uskalla näitä ihan helpolla poistaakaan, koska aikaisemmin tein jotain harkitsematonta tällaisten puhdistusohjelmien kanssa, ja se hidasti konetta entisestään. Palautuspisteen kautta sain koneen toimimaan entisellä tavalla.
PLFSet Klik Samsung PanelMgr Klik SearchSettings Klik RemoteControl Klik <--Liittyy PowerDVD:n kaukosäätimeen. LanguageShortcut Klik<--Edelleen PowerDVD:n juttuja LManager Klik <--Pikanäppäimien käyttöön näppiksessä TkBellExe Klik<--Realplayerin sälää ehTray.exe Klik <--Windows Media Centerin sälää Skytel Klik<---Äänikortin juttuja RtHDVCpl Klik<---Edelleen äänikortin juttuja Sidebar Klik<---Jos vista niin sivupalkki käynnistyksessä WarReg_PopUp Klik <---Acerin joku ilmoitus takuusta tai muusta Quick Time Task Klik QuickTime käynnistyy nopeammin tuon ansiosta ja käyttöjärjestelmä hitaammin Melkein sama juttu kaikkien käynnistyvien ohjelmien kanssa. Periaatteessa windowsit tarvitsevat käynnistyksessä vain palomuurin ja virustorjunnan. Loput saat itse käynnistettyä kun tarvit kyseistä ohjelmaa, mutta riippuu mitä haluaa/tarvitsee käynnistyksessä, moni voi juuri haluta Sidebarin käynnistyvän.
Tuossa Advanced Windows Care V2 Personal:ssa ei pidä poistaa Windowsin käynnistyksen yhteydessä käynnistyviä ohjelmia, vaan poistamalla täpit niiden edestä, ko. ohjelma jätetään vain käynnistyksessä huomioimatta. Poistaminen on tarkoitettu vain mahdollisille haittaohjelmille, joita AWC ei itse tunnista. AWC varoittaa poistamisesta vielä erikseen. AWC antaa ja hakee myös itse tietoja käynnistyvistä ohjelmista, käyttäen Sysinfo.org:n tietokantaa. (Klikkaa ko. ohjelman kohdalla hiiren oik. puolen näppäintä ja saat lisätoiminnot näkyviin.)