BIOS päivitys ei onnistu?!

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi vituralla 05.11.2008.

1. vituralla

vituralla Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen yrittänyt päivittää tutun bios-a 3 eri tavalla (WinXP-ASUS Update, flash-Alt+F2 ja boottilevyke+Afudos( mutta ei onnaa. Emo on Asus A8V-MX /S(Fujitsu Simens Scaleo malli). Nykyinen Bios versio on 0210 ja asennettava olisi 0503. Alt+F2 kone piippaa (4X sarjoja) ja teksti näytöllä jotain reading bios file.... ja siihen se jää- onneksi pystyy sammuttamaan ja käynnistämään uudelleen. Asus update ei myös suostu päivittämään ja Afudos väittää että on väärä bios tiedosto. Tiedoston olen ladannut 2 eri koneella ja luulen että se on ok. Biosista en löytänyt asetuksia mitkä estäisi päivityksen ja emola ei ole jumppereitä mitkä estäisi sen. Unohdin vaan siellä kokeilla bios versiota 0306 , mutta en usko että siitä olisi apua.
    Tapaus liittyy siihen threadiin :
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/711836

Vielä: Edellinen prossu AMD +3200 rikkoutui - se oli irronnut ja piikkejä meni vinoon (he oli suoristanut ne mutta kone ei enää käynnistynyt)

2.  
  3. BforeDusk

BforeDusk Senior member

Kiitokset:
    7
    Pisteet:
    118
    Asuksen sivuiltako BIOSin latasit?
    Se voi olla, että Fujitsulle toimitettuihin on vaihdettuo BIOS piiri, eli sun pitää löytää Fujitsu Siemesin sivuilta Scaleo merkin mukaan BIOS päivitys.
    Ja Mallinumerona 320-12 ei Fujitsulla löydy. Scaleo ja sitten on kirjainta perässä. Sen alta voi sitten olla vielä eri malleja ton numeron mukaan.

Ja F***-SheMens sivuston tuki on niin hanurista, kun se kysyy koneen sarjanumeron, että sieltä mitään näkee. Niinku joku jotain hyötyis eri merkkiseen koneeseen mitään sieltä ladattavista.

Jaa tämä sivu