Ensimmäiseksi haluan huomauttaa, etten tiedä mitään tietokoneista. Eli mikäli tiedätte ratkaisun ongelmaani, pyydän, että se väännetään rautalangasta, sillä en tunne tietokonesanastoa lainkaan. Ongelma on seuraavanlainen. Joka kerta, kun avaan esimerkiksi nettisivun, sivu rullautuu automaattisesti alas eikä suostu menemään ylös. Ongelma on sama, jos avaan esimerkiksi Wordin. Aivokapasiteettini ei riitä, että itse osaisin ongelman poistaa. Epäilen, onko ongelma Vistassa (minulla on Vista Home Prerium), sillä koneelleni avautuu myös tahtomattani "Launch Manager"-ohjelma, ja ikkuna aukeaa vaikka laittaisin sen pois (minulla on siis Acerin TravelMate 5520 läppäri). Osaako joku auttaa minua?
Jotenkin minulle tuli heti ensimmäisenä mieleen että page down nappi olisi jumissa / pohjassa. Pitäisi jotenkin päästä testaamaan onko se juuri se ongelma. JOS tuo page down näppäin on jotenkin rikki, menee kone varmasti takuun piikkiin mikäli takuu vielä voimassa on. Ellet ole hulauttanut litraa limua läppärin päälle tai vastaavaa.