Pixmania.com?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Woyffer 01.11.2008.

1. Woyffer

Woyffer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs onko kannattavaa tilata tuolta yhtikäs mitään. Oon kyllä löytänu huonoja palautteita, mutta ne ovat väh. vuoden vanhoja. Joten tahtoisin tietää onko tuolla palvelu parantunut. Sen verran halpaa siellä on että kyllä himottas ostaa...

2.  
  3. thejammy

thejammy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    itse ostin pari vuotta sitten hd-ready 32" töllön ( makso jotain 750€, huom noin 2 vuotta sitten) hyvin toimi palvelu, tosin toimitus ajan maksimi tarkoittaa minimiä... enpä ole kuullut että olisi mitenkään huijannut tuo sivusto tai vastaavaa...

4. Juh11o

Juh11o Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Itse en kyllä ostaisi sieltä... Näyttää halvalta, mutta postikulutkin ovat vähintään 10 €

Pixmania.com eli ole luotettavin nettikauppa suomessa. Jos haluat jotain halpaa ja "parempaa" nii kipaseppa kattoo verkkokauppa.com!

Sieltä löytyy ihan varmasti kaikkea kivaa =D Luotettavuus on täysiluokkaista tuolla.

5. Quiote

Quiote Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Pixmanian ainoa huono puoli on takuupalautukset, mutten kauppa on hyvä ja toimitusten viivästyminen on usein DHL:n syytä, eikä Pixmanian.

6. chatboy

chatboy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Totta! Suurin osa negoista johtuu nimenomaan byrokraattisesta takuuhuollosta. Kun tilaat sieltä kaikki menee hienosti ja toimituskin toimii kohtuu hyvin mutta auta armias jos tuoteessa ilmenee jotain vikaa ja haluaisit palauttaa sen takuuhuoltoon.
    Itsellä on käynyt hyvin kaikkien tuoteiden kanssa kun niihin ei ole tullut mitäään vikoja.

Jaa tämä sivu