Moro! Tuli ongelma koneen kanssa.. Perustietoja: HP Pavilion Windows XP Home Edition 2002 Service Pack 3 Eli; Kone päivitti SP3 (KB936929) itseensä ja sen jälkeen ei käynnisty kuin vikasietotilassa. Ei edes edellinen toimiva kokoonpano lähde käyntiin vaan kone sammuu ja käynnistyy uudestaan. Tapahtumalokista löytyi ilmoitus että Saisiko tuon SP3 jotenkin ajettua uudestaan ja jos saa niin tarvitseeko vanha saada poistettua ensin? Vai onko tuohon ?puuttuvaan ajuriin? jotain muuta apua? Recovery-system on olemassa,onko ainoa vaihtoehto? Kiitos.
Käynnistä kone vikasietotilaan ja lisää/poista valikosta 3 pack kokonaan pois HP:n koneiden kanssa on ollut ongelmia, täällä saatiin 3 pack koneelle kun se asennettiin ilman virusohjelmaa.
Juu, sainkin sen poistettua. Nyt pelaa taas normaalisti, kiitos Pitäisiköhän minun yrittää tehdä se SP3 asennus niin että tallentaisin sen pakettina koneelle ensin?
Ei siihen taida vippaskonstit auttaa, mutta soita migrosoftille ja pyydä että lähettävät kirjalliset asennusohjeet sähköpostiin mainitse jotta kyseessä on HP- kone ja SP3 ei asennu loppuun.
Nooh tuon SP3 asennuksen kanssa voisi harkita mahdollisuutta olla asentamatta sitä. Teho,-ja tajukäyttäjät varmaankin muistavat yleisen puheenaiheen kyseisen päivityksen ja yksityisyyden edistämisestä, puhumattakaan päivityksestä KB951748, joka herätti varmaankin ansaittua vimmaa wintoosan käyttäjä kunnassa. Jos on edes hieman ymmärrystä wintoosan ja päivityksien toiminnoista ( siis ei tarvitse olla guru tai mitään muutakaan)niin ottaa pois käytöstä automaattiset päivitykset ja / tai estää edellä mainitut päivitykset etukäteen, käy itse kerran pari viikossa tarkistamassa ja asentamassa päivitykset. Jos apua tarvitsee, niin tällä ja spam forumilla varmaankin löytyy asian tuntevia batuja. Itse asiassa tällainen omatoiminen(tai siihen pyrkiminen)tiedon etsiminen kehittää koneen hallinta taitoja. Olipa hienosti sanottu!!Saako tuosta irtopojoja,häh??
Noh...Katellaan,lähetin ultrapehmeälle postia ja selostin tilanteen.. Palaan asiaan jos tarvetta tulee. Kiitos kaikille vastanneille