1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Minne Ylen kanavat katosivat?!

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi catatonyc 31.10.2008.

1. catatonyc

catatonyc Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Käytän Technotrendin Budget C-1501 digikorttia ja ohjelmana dvb-vieweriä, eikä pitkään aikaan mitään ongelmia ole ollut.

Nyt yht'äkkiä Ylen kanavat katosivat, eivätkä löydy enää millään. Kaikenlaisia poppakonsteja olen yrittänyt, hakenut inillä ja ilman, tuloksetta. Täällä Turussa on kuulemma tehty jotain säätöjä, ja kaikkien sukulaisten boksit olen saanut uudelleenviritettyä mutkitta, mutta omaa systeemiä en.

Kummallisinta on, että sama ongelma on parilla kaverilla, joilla on eri kortti. Vielä kummallisempaa on, etten googlaamalla ole löytänyt mitään vinkkiä siitä, että kenelläkään muulla olisi käynyt samalla tavalla...

Eli, kuka haluaa kertoa mikä mulla mättää? Onko joku jo keksiny ratkaisua? TV-lupamaksu rullaa koko ajan ja päähän alkaa ottamaan vietävästi.

2.  
  3. mali99

mali99 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. catatonyc

catatonyc Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ihan pätevää iniä olen käyttänyt. Ja nuo taajuudet ovat siinä kohdallaan. Samalla olen aiemmin kanavat saanut näkymään.

Salatuista kanavista DVB-Viewer muuten löysi mystiset 301, 302, 303 ja 304 kanavat "unknown"-tarjoajalta. Voisko se sekottaa ylen kanavat tollasiks?

5. mali99

mali99 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei se ini enää välttämättä ole kovinkaan pätevä, kun on tehty muutoksia taajuuksiin.

Jos vanha ini on peräisin DVDPlazalta, niin sitä ei ole päivitetty.
    Oletko vaihtanut tämän rivin 3=162000,4,6900 tällaiseksi
    3=290000,4,6900 ?

6. catatonyc

catatonyc Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voi tauti. Aloin jo suurinpiirtein miettimään salaliittoteorioita, kun kyse oli yksinkertaisesti siitä, etten osaa lukea numeroita.

Ts. juu tuon rivin vaihto auttoi.

Onneks täällä joku jaksaa tällasta taliaivoa neuvoa. Kiitoksia.

Jaa tämä sivu