On mahdollista, mutta kummankaan kellottamisesta ei juuri hyötyä ole. Osta Radeon HD4670, ei maksa kuin 80e.
Rivatunerilla onnistuu, 8800GTS jotenkuten pelittää jos ei ole yli 1280x1024 resoja ja vetää kellot tappiin. Kato sigusta! Sen verran vielä että kumpaakaan ei kyllä kannata ostaa jos ei ole jo valmiina! Kohtuuhintaisia ja tehokkaampia on tarjolla yllin kyllin.
Miten on porukka saanu 8800GT 512 näyttistä kellottumaan? Ite oon laittanu core 700MHz, shader 1650MHz ja muistit 950MHz. Jos laitan jonkin verran yli 700MHz corelle nii sillon karkkimarkki ei mee loppuun asti vaan jymähtää johonkin kohtaan. Uskoisin olevan ylikuumeneminen... Semmosta kokeiluahan tuo on
Mistähän nyt näitä faktoja oikein revit? G80 8800GTS:n kellottaminen hyödyttää ainakin itselläni kymmeniä frameja sekunnissa peleissä joita itse pelaan ja mark06 pisteet nousee yli 2000:lla. Sitäpaitsi tuo ehdottamasi HD4670 on hitaampi kun vanha(kin) 8800GTS.
Sigussa olevat kellot on aika maksimit, tuon yli kun menee niin 3dmark jumahtaa kesken. Lämmöt kyllä pysyy alle 65, kiitos hyvin tuulettuvan kotelon.
mitä tos kellotukses kannattaa laittaa eniten kun oon eka kertalainen tähän kellotukseen.Mulla on toi 8500GT 512MB niiku coree,shadingii vai memoryy niiku mikä auttaa eniten ?
Eniten "shader ja core" vaikuttavat. Virtalähteesi ei ole mikään paras mahdollinen. Lisää voltteja prosessorille.
Jep, mutta sen voi pistää myös niin, että voit nostaa Shadereita ja corea ilman että ne ovat nousevat tietyssä suhteessa. Oma 8800 GTS kellottui coren osalta lähemmäs 700MHz, shaderit 1650MHz ja muistit 1050MHz. 8800 GT 720MHz, shadereita en muista ja muistit hieman yli 1GHz. Kyllähän tuota 8800 GTS:ää kellottamalla saa mukavasti lisäpuhtia..