Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
CCleaner
24.10.2008 @ 14:43
lankki
Lähetä yksityisviesti
Junior Member
Eli latasin tässä tänään CCleanerin (versio 2.12.660). Ja ajatteiln vaan poistaa kaikki turhat roskat koneeltani. Mutta kun voi valita mitä poistaa niin mitä kannattaa.
Iteaä epäilyttää resurssienhallinassa oleva "Viimeksi käytetyt asiakirjat" käyttöjärjestelmä kohdasta "Tilapäis tiedostot", "Leikepöytä", "windowsin loki tiedostot", "chkdsk-levytarkasuksen jäänteet" ja "virhetialteiden muistivedokset".
Niin.. Voisiko joku auttaa mitä kannataa poistaa? Ilman ettei järjestelmä vahingoitu.
Iteaä epäilyttää resurssienhallinassa oleva "Viimeksi käytetyt asiakirjat" käyttöjärjestelmä kohdasta "Tilapäis tiedostot", "Leikepöytä", "windowsin loki tiedostot", "chkdsk-levytarkasuksen jäänteet" ja "virhetialteiden muistivedokset".
Niin.. Voisiko joku auttaa mitä kannataa poistaa? Ilman ettei järjestelmä vahingoitu.
!
AfterDawn
Ilmoitus
24.10.2008 @ 17:06
heikki75
Senior Member
CCleaner ohjelmalla voi turvallisesti poistaa kaikki kohdat joissa on oletuksena ruksi. Osan tiedostoista CCleaner poistaa vasta kun tietokone on käynnistetty uudelleen.
Olen käyttänyt ohjelmaa jo useamman vuoden ja mitään ongelmia ei ole koskaan ollut. Myös rekisterin siivous toiminto on toiminut ok.
Muista päivittää CCleaner ohjelma uusimpaan versioon muutaman kuukauden välein.
Olen käyttänyt ohjelmaa jo useamman vuoden ja mitään ongelmia ei ole koskaan ollut. Myös rekisterin siivous toiminto on toiminut ok.
Muista päivittää CCleaner ohjelma uusimpaan versioon muutaman kuukauden välein.
24.10.2008 @ 22:40
heikki75
Senior Member
Minä olen aina poistanut kaikki mitkä on oletuksena.
Lisäksi kannattaa muuttaa seuraava asetus:
CCleaner > "Valinnat" > "Lisäasetukset" > [ ]Poista vain yli 48 tuntia vanhat tiedostot... (poista ruksi)
Jolloin käyttäjän Temp-kansio tyhjennetään kokonaan. Tällöin ei CCleaner ohjelmaa saa käyttää silloin jos jonkun ohjelman asennus on kesken.
Lisäksi kannattaa muuttaa seuraava asetus:
CCleaner > "Valinnat" > "Lisäasetukset" > [ ]Poista vain yli 48 tuntia vanhat tiedostot... (poista ruksi)
Jolloin käyttäjän Temp-kansio tyhjennetään kokonaan. Tällöin ei CCleaner ohjelmaa saa käyttää silloin jos jonkun ohjelman asennus on kesken.
4.5.2011 @ 00:39
CCleanerilla olen puhdistanut rekisteriä ja se aina olevinaan poistaa kaiken rekisteristä, mutta silti aina uudelleen tehdessä löytyy nämä samat rekisteri tiedostot, joita se ei poista. Miksi nämä eivät poistu ja miten ne saisi poistettua?
4.5.2011 @ 00:49
Poistuuhan ne,windows luo ne vain uudelleen.
Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
4.5.2011 @ 00:54
Driver detective oli koneella, jonka rekisterimerkintää ei voinut poistaa edes CCleanerin työkaluista "poista merkintä". Sanoi että "MSI-asennuspakettia ei voida poistaa". Kuinka tuon voi poistaa?
4.5.2011 @ 01:00
No väkisin rekisteristä,sillä lähtee ainakin.
Ihan vaan regedit:in kautta.
Ihan vaan regedit:in kautta.
Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.