1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Monta DV-avi-videota kerralla Xvidiksi?

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi teme565 23.10.2008.

1. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itsellä on tuossa noin 30 lyhyttä DV-videon pätkää, jotka kaikki pitäisi saada pakattua Xvidiksi. Onko olemassa jotakin pakkeria, johon voisi ladata monta videota kerralla ja ne sitten pakattaisiin kaikki samoilla asetuksilla?

2.  
  3. Japsu1

Japsu1 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse käyttäisin tuohon Ulead Videostudion omaa Batch Convert työkalua koska omistan kyseisen ohjelman (versio 11.5). Tosin pääosin olen käyttänyt sitä konvertoimaan kerralla kaikki stillkameran muistikortille kuvaamani MOV-videot DV-aviksi...

Mutta löytyyhän netistä ihan erillisiäkin konverttereitä joita kannattaa testata?:
    http://www.google.fi/search?hl=fi&safe=off&q=video+batch+convert&btnG=Hae&meta=

4. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Vastataanpa nyt itselle. Eli tähän asti olen Gordian Knottia käyttänyt Xvidiksi pakkailuun. Sekin on suht yksinkertainen, mutta nyt löytyi vielä yksinkertaisempi, nimittäin Staxrip, jolla onnistuu myös tämä monen tiedoston pakkaaminen kerralla.

Jaa tämä sivu