1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Asus G71V-7S024G / tilaaminen/Witec?

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi drakonius 16.10.2008.

  1. drakonius

    drakonius Member

    Liittynyt:
    16.10.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko joku tilannut Asus G71V-7S024G kannettavaa?
    Tai onko joku tilannut joskus jotain konetta witec nimiseltä yhtiöltä nettisivu www.kannettavat.fi.
    ja jos joku on tilannut Asus G71V-7S024G niin milloin he ilmottivat koneen saapuvat?
    Minä tilaisn kysyeisen koneen n.5vko sitten ja sanoivat ensimmäiseksi tuloajaksi 5.9.... nyt yli 1kk päästä he vieläkin ilmoittelevat uusia saapumispäiviä.
    Onko witec yhtiö jotain kusetusta? ja milloin Asus G71V-7S024G on saapumassa muihin kauppoihin?
     
  2.  
  3. fore87

    fore87 Member

    Liittynyt:
    28.10.2008
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse tilasin ko. koneen eilen MJT Finland -liikkeestä internetin kautta. Kone on jo saapunut, tosin vielä postissa odottamassa. Mutta nouto onkin minusta kiinni. Eli toimitus ja palvelu nopeaa! Hyvin myös infosivat tilauksesta sähköpostitse mm. postin lähetystunnuksella.
     
  4. drakonius

    drakonius Member

    Liittynyt:
    16.10.2008
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo itse en jaksanut odottaa kyseisen koneen saapumista.. www.kannettavat.fi sivuilla ensimmäinen saapumispäivä taisi olla 15.09! vai oliko aikaisempi.. siinä se n. 5vko odottelin ja sitten tilasin toisen asus g70s koneen... sain vähän alennusta ja onhan se kovempi kun tuo g71v
     

Jaa tämä sivu