Okei eli mulla olisi toi Logitech G7 pelihiiri nyt on tullu jonku moinen vika(ominaisuus) eli yht äkkiä hiiri (katoaa) koneesta eli ei mikään näppäin oo yhteydessä koneeseen hiiren osoitin jää siihen paikkaan mihin nyt jäi hetken kuluttua rupeaa toimimaan jälleen ja tekee kaikki liikkeet mitä oon tehny sillä aikaa ku pätkäs Tarviisin apua ja nopeasti Nimittäin ei oo mikään kiva ku peleissä joskus pätkäsee ja sit vaa ootellaan hikiotsassa millo se rupee taas toimimaan
Joo ei mitään paniikkia. Kuvaamasi viat ovat täysin normaaleja langattomien värkkien vikoja. Nyt ehdottaisinkin seuraavaa: Jos takuuta on jäljellä niin kiireesti hiiri takaisin liikkeeseen ja uusi vastaaava LANGALLINEN tilalle! Kuulostat kaverilta joka antaa arvoa luotettavuudelle ja käyttövarmuudelle. Näin ollen sinun on turha jatkaa leikkiä "toimii - ei toimi" enää pidemmälle. Hiiri vaan armotta vaihtoon ja sen jälkeen paluu tositoimiin uuden langallisen kanssa.
Mä nyt eka testaan tota ajuri juttuu voi johtuu siitä ja tuskin tässä enää takuuta on mutta voinhan tarkistaa
Luetaan luetaan ... Lukisipa yhtä moni esimerkiksi hiiren ostoa suunnittelevat henkilökin näitä jo käytyjä keskusteluja niin monta virhettä tulisi vältettyä.
Hei yritin ladata ton ajurin nii siellä 64-bit ja 32-bit nii toi 64-bit ei toimi muka Xp:ssä. Mitä eroja noissa on edes? testaan nytten tota 32-bit
Lataan just tota toista toivottavasti toimisi kun ennen ei oo mitään vikaa ollu todella hyvä hiiri ennenkuin rupes pelleilee
Nyt kun sain asennettua ton nii heittää tällästä errorii ku yrittää avata ohjelmaa: Proseduurin aloituskohtaa ?domodal@cxmldiag@@uaehxz ei löydy dynaamiseti linkitettävästä kirjastosta kmXML.dll joku tommone saattaa löytyy kirjotusvirheitä nii mitäs nyt teen?
Mulla oli aikoinaan sama hiiri ja sama vika, jotain kosketushäiriötä akun napojen kanssa ---> takuuseen sain g9, koska g7 ei enään valmisteta.
Itselläni oli kanssa sama hiiri ja samat viat. Jos ei takuuta ole jäljellä niin ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin kauppaan ja ostaa uusi hiiri. Päivittelyt tms. ei auta töhön pätkimiseen.
Varmaan viallinen tuo hiiri. Ja eivät langattomat hiiret huonoja ole. Omasta mielestäni se on ihan omasta mielipiteestä kiinni kummasta tykkää.
Okei toi uusien ajurien asennus auttoi vaan jotenki hiiren nopeuteen ei muuhun taitaa olla parasta ostaa uusi hiiri
Silloin kun kaikki pelaa niin kuin niiden on tarkoituskin pelata niin langattomat ovat samalla viivalla langallisten kanssa. Pahus vain, että käytäntö osoittaa aivan muuta. Langattomien hiirten elinkaari on yllättävän lyhyt langallisiin hiiriin verrattuna. Tämä tarkoittaa sitä, että ennemmin tai myöhemmin langattoman hiiren omistaja joutuu painimaan ongelmien kanssa, joista langallisen hiiren omistaja ei edes näe painajaisunta. Näin ollen kysymys ei ole mielipiteistä vaan faktoista eli tosiasioista! Jos vika on heiveröisessä elektroniikassa ja huonosti suunnitellussa laitteistossa niin silloin vikaa ei saada korjattua ajureilla tai ohjelmilla. Kun valitset seuraavaa hiirtä niin muista huomioida, että siinä on johto. Näin toimien voit unohtaa kaiken maailman pätkimiset ym. virran loppumiset, mitkä ovat arkipäivää langattomien patsku hiirten kanssa.