1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG 32LG5300

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi jks90 14.10.2008.

  1. jks90

    jks90 Member

    Liittynyt:
    24.09.2007
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  2.  
  3. jantra

    jantra Member

    Liittynyt:
    20.11.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!
    Minäkin haluaisin tietää! Olen pääni puhki miettinyt minkä ostaisin ja yksi ehdokas on tuo juuri mainitsemasi. Kertokaa ystävät. Lisäksi täysin putkiaivoavuttomana kysyisin, voinko tavallisella digiboxilla tallentaa ja katsella aivan normaalisti digitelkan kuvaa? Boxi on uusi ja "fiksu", mutta ilman HDMI tai jotain sellaista.
    Onko se teräväpiirto ihan oikeasti tarpeellinen? Olen sentään jo iäkäs akka ja ei noista elinvuosistakaan koskaan tiedä...:(
    Kiitos etukäteen vastauksesta! :)
     
  4. sampulee

    sampulee Guest

    Mä tilasin ton telkun Verkkokaupasta 32LG5300 ilmottelen sitte ku saan sen.
    jantra tavallisella digiboksilla ei pysty tallentaa, ellei siinä ole kovalevyä, ja hdmi on vain liitäntä.
    Kyl se teräväpiirto on aika jees, melkein kaikki litteet telkut on.
    Verkkokaupasta niitä saa aika halvalla.
    Täs on aika tyylikäs LG telkku LG 32LG6000
     
  5. jantra

    jantra Member

    Liittynyt:
    20.11.2008
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos kiitos!
    Unohdin sanoa, että digiboxini on kovalevyllä,tilavalla.
    Kiitos vielä!
    Jantra
     
  6. joshi

    joshi Regular member

    Liittynyt:
    18.12.2003
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ostettiin kyseinen telkkari n. viikko sitten ja todella laadukkaan oloinen. Pari miinusta tietenki löytyy, mutta neki taitaa lähinnä olla mielipidejuttuja. Yks on se et kanavaa vaihtaessa tuossa alareunan infopalkissa ei näy mitään tietoja automaattisesti sillä hetkellä näkyvästä tv-ohjelmasta, vaan info täytyy itse laittaa ruutuun joka kerta info-nappulan avulla. Toinen miinus on sitten itse kaukosäädin, joka on todella halvan oloinen ja painikkeiden sijoittelu on jotenki epälooginen. Siinä missä normaalisti oppii jotenkuten muistamaan kaukosäätimen nappulat ulkoa parissa päivässä, niin tässä joutuu kokoajan kattomaan et mitähän painiketta tällä kertaa pitäis painaa.

    Ja sitten yks vielä pahempi ongelma, josta en ole varma johtuuko tv:stä vai mistä, mut kun vanhalla Xboxillani katselen DVD-leffoja niin kuvassa esiintyy häiritsevän paljon haamuilua, eli kuvan laatu on ennemminki VHS:ää kuin DVD:tä.


    Mut kaiken kaikkiaan todella hyvä telkka. Saatiin paikallisesta liikkeestä hintaan 579€.
     
  7. VeskuVain

    VeskuVain Member

    Liittynyt:
    22.05.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itselläni on juuri sama kapistus, ja muuten ei juuri pahaa sanottavaa mutta miksi, oi miksi se sammuu automaattisesti aina kun tulee kello 00:00?

    Onko jo ku muu törmännyt vastaavaan ilmiöön?
     
  8. joshi

    joshi Regular member

    Liittynyt:
    18.12.2003
    Viestejä:
    107
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hmm, oot luonnollisesti kattonu ettei oo mikään ajastin päällä tjms? Kyllä tuo meillä pyörii vaik 24/7 :p
     
  9. ville_81

    ville_81 Member

    Liittynyt:
    14.05.2007
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Meninpä sitten poistamaan tälläsen telkkarin tarjouksesta. Ihan olen tyytyväinen televisioon, mitä nyt muutaman tunnin olen sitä katsonut.
    Saako siihen "info"palkkiin mitenkään näkyviin ohjelman nimeä kuten esim. mun tikipoksi näyttää?

    Sitten jos joku on omasta mielestään saanut kuvan säädettyä hyväksi niin saa laittaa asetukset.
    Menin säätämään hiukan sitä ja nyt en ole ollenkaan tyytyväinen...
     
  10. VeskuVain

    VeskuVain Member

    Liittynyt:
    22.05.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ole ajastimia päällä. *penkoo* ... ahaa!
    GTTFM! (Go through the f*ng menus!)

    Eli aika-ajatuksissa oli automaattinen virrankatkaisu päällä klo 00:00. Hassua, en edes muistanut tuollaisen olemassaoloa.

    Kiitos vinkistä, lähelle osui.

     
  11. VeskuVain

    VeskuVain Member

    Liittynyt:
    22.05.2007
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
     

Jaa tämä sivu