1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Acer 5520 lämmöt!

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi aku2 13.10.2008.

  1. aku2

    aku2 Member

    Liittynyt:
    02.04.2007
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on semmonen ongelma että läppärin lämpötilat (varsinkin näytönohjaimen) kohoavat todella kuumaksi pelatessa.

    Tässä lämmöt:
    http://img406.imageshack.us/my.php?image=lampo3ft3.jpg
    Tosin ihan aina ei noin kuumaksi kuumene mutta yleensä kuitenkin yli 80C

    Vaikka koneella ei pelaa näyttiksen lämpö on silti lähes aina yli 60C

    Otin myöskin asiasta yhteyttä acerin helpdeskiin mutta sieltä tuli tyly vastaus: "Ei tuo ole tarkoituksen omaista. Laite kannattaisi lähettää takuu huoltoon"
    Vastasin siihen että mitä siellä muka sille voitaisiin tehdä niin sain vastaukseksi että mun pitäs tehä järjestelmän uudelleen asennus ennen huoltoon lähettämistä, en todellakaan saanut vastausta kysymääni asiaan...

    Eli onko mitään ideaa lähettää huoltoon? (minusta ei, joutuu vaan olemaan kauan ilman konetta...)

    Olen myöskin miettinyt tuuletus alustan hankkimista joten mitä ehdottaisitte?
     
  2.  
  3. 79atanos

    79atanos Regular member

    Liittynyt:
    20.05.2008
    Viestejä:
    1,945
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Hyvähän tuo olisi huoltoon lähettää kun siinä vielä takuuta on, eri asia vaan kuinka kauan se siellä on ja kuinka pahasti siellä mahdollisesti joku sössii jotain (MuroBBS; "Käynyt kolmen viikon kierroksen huollossa, jossa asennettiin uusi tuuletin - väärinpäin.")

    Yksi vaihtoehto olisi tosiaan ehkä jonkinlainen laptopcooler --> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/683588
     
    Viimeksi muokattu: 14.10.2008
  4. aku2

    aku2 Member

    Liittynyt:
    02.04.2007
    Viestejä:
    39
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin no täytyy nyt miettiä... kone on ostettu viime kesäkuussa joten kyllähän siinä takuutakin on vielä jäljellä... Ehdin tuossa jo askarrella pöytään tuulettimen :) jos se vähän lämpöjä laskisi..

    Koneelle on muutenkin nyt niin paljon käyttöä ettei sitä voi heti huoltoon lähettää... mutta tosiaan takuuta on sen verran jäljellä että jos sitten keväällä vaikka laittaisi :)
     

Jaa tämä sivu