Palaute

AfterDawn.com Keskustelualueet
  In English  Suomeksi  På svenska

Tiedote 3.11.2009

AfterDawn.com uudistui! Uuden ulkoasun lisäksi myös sivuston toimintaa on nopeutettu. download.fi:stä ja puhelinvertailu.com:sta tuttu ulkoasu on nyt otettu käyttöön kaikissa AfterDawn.com:n suomenkielisissä sivustoissa.

Lue lisää ja anna palautetta!

Sulje

WLAN-verkon asennus

#1 13.10.2008 @ 00:44
Terv!

Olis pikkunen ongelma, johon en oikeen tältä palstalta löytänyt sopivaa apua. Elikkä kun mulla on läppäri, jossa on langattoman WLAN:in tuki. Ja mulla on myös modeemi joka tukee sitä. Muistaakseni ZyXel Prestige 660HW. Netti toimi erittäin hyvin ennen, mutta menin formatoimaan koneen virusten takia, ja asensin windowsin uudelleen, niin netti ei enää pelaa. Mitä ihmettä mun tarvii tehdä, kun oon kaikkia paskoja windowsin velhoja yrittänyt, tuloksetta. Auttaisitteko mua pikkasen??

Kiitos!!

Todellinen ruoska --- Intel Avalon D915GAV | Intel Pentium IV 3.0ghz | Kingston KVR DDR 400mhz 3070mb | ATI Radeon HD3850 (Club3D) 256mb, GPU 793Mhz, Memory 2080Mhz | HEC 350W | Wings kotelo

#2 13.10.2008 @ 09:46
En pahemmin näistä asioista tiedä, mutta olisko se voinu hukata jotku ajurit?
#3 13.10.2008 @ 11:54
Kato eka onko laitehallinnassa ongelmaa (punainen/keltainen huutomerkki) tuon langattoman laitteen kohdalla. käynnistä -> suorita -> devmgmt.msc ja ok pääsee laitehallintaan ainakin, myös ohjauspaneelin kautta, järjestelmä -> laitteisto -> laitehallinta.

Onko service pack asennettu? sp 2 tai 3?

Jos kätytät salausta, niin olet tarkistanut, että asetukset on siellä oikein? salaus, ssid, salasana jne.?

Jos kerran samalla modeemilla on toiminut ja modeemin asetuksia et ole muokannut, niin windowsin asetuksissa pientä klikkiä :)

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
#4 14.10.2008 @ 20:04
Uskoakseni NÄMÄ Elisan ohjeet ovat juuri käyttämällesi modeemille + Windows:in käyttöjärjestelmälle tehdyt...