1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

IMG. tiedoston toisto ei VLC:llä

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi mymmeli13 06.10.2008.

  1. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli pitäisi saada IMG. tiedostoja toistettua niin millä ohjelmalla tai tavalla saisi sen toimimaan? VLC ei käy koska en syystä tai toisesta saa VLC:llä dolby digitalia ulos niin olisiko jotain hyvää ohjelmaa millä saisi IMG. toimimaan oikein.
     
  2.  
  3. merikotka

    merikotka Member

    Liittynyt:
    11.05.2005
    Viestejä:
    0
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    Mieleeni juolahtaa yksi keino ainakin. Eli "mounttaat" tuon levyn ja katsot sen kovalevyltä. Se on sama kun laittaisi levyn asemaan, sitten toistat millä itse tykkäät.
     
  4. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niinpä olen kokeillut tuota mutta en ole löytäny mitään ohjelmaa millä olisi hyvä toistaa tuota mountettua tiedostoa. Ideoita? Ainakaa en oo saanu tolla intel actual playerillä sitä toimimaan
     
  5. ThePekkis

    ThePekkis Member

    Liittynyt:
    11.08.2007
    Viestejä:
    89
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    elikkäs rakas mymmeli, viestistäsi päätellen kyseessä on dvd-rippi? Jos, niin seuraavaksi asennat koneellesi Daemontools-nimisen ohjelman avaat image tiedostosi sillä ja jos autorun ei pyörähdä käyntiin valitset VLC playeristä vain yksinkertaisesti Daemonin luoman virtuaaliaseman johon olet imagesi mountannut.
     
  6. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ymmärrän ihan täysin ton mut jos katot vähän tarkemmin tota otsikkoa nii siinä sanon juuri että joku ohjelma millä toistaa img. tiedostoja mutta EI vlc:llä ja syy on siinä koska VLC:ni ei toimi dolby digital äänet ja kun minulta löytyy 5.1 kaiuttimet niin olisi ihan mukava hyödyntää niitä. Olen yrittänyt saada kaikilla mahdollisilla tavoilla toimimaan noita dolby ääniä mutta en ole saanut joten olen tullut siihen tulokseen että pääsen helpommalla jos löydän semmoisen ohjelman mikä toistaisi noita img. tiedostoja oikein, koska windows media player:kään ei toimi oikein. Joten tarvisin nyt semmoisen ohjelman millä toistaa noita dvd rippejä. Voitteko yksinkertaisesti vain kertoa millä ohjelmalla tuo onnistuisi?
     
  7. Tomii

    Tomii Member

    Liittynyt:
    23.04.2008
    Viestejä:
    35
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toimiikos sinulla ne 5.1 äänet muita elokuvia/musiikkia toistettaessa? Kyllä vlc player tukee 5.1 dolby surroundia, jos vaan 5.1 kaiuttimet on määritelty äänikortille.

     
  8. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kun käytän windows media playeriä nii dolby äänet toimii kun käytän VLC:tä nii äänet pätkii ja ei pomppii eikä saa mitää selvää siitä, menny pata nii jumiin noitten äänien kanssa ku on yrittäny fiksaa niitä kaikella mahdollisella tavalla, ku niissä ollu nii paljon vikaa nyt ku vihdoin oon saanu ne toimimaan nii tietenkää ne ei toimi VLC:ssä nii nyt oon luovuttanu sen suhteen ja päättäny et hankin img tiedostojen toistoon jonku toisen ohjelman nii pääsen helvetisti helpommalla
     
  9. karhi

    karhi Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2006
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  10. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toimii mut ei toimi niin kuin dvd levyn pitäisi toimia eli valikot ei toimi ja tekstitykset ja vastaavat. Eli edelleen hakusessa joku ohjelma millä toistaa IMG. tiedostoja joka ei ole windows media player classic tai se uus windows media player tai VLC tai intel actual player. Pakkohan noitten lisäks olla joku softa mikä toistaa dvd elokuvia oikein.
     
  11. mymmeli13

    mymmeli13 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2006
    Viestejä:
    322
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ongelma ratkaistu. Sain ton toimimaa niin et mounttasin levyn ja kikkailin intel actual playerin toimimaan oikein. Kiitos kaikille jotka yrittivät auttaa!
     

Jaa tämä sivu