Eli siis ongelmani on tällainen: kun kone on ollut pari tuntia päällä ja yritän jotakin tehdä, esim netissä tehdä jotain niin kone vaan alkaa pysähdellä... siis vaikka kun vaihdan sivua niin kestää aina varmaan 6 sekuntia ennen kuin alkaa edes lataamaan. Nytkin kun kirjoitan niin välillä aina ruutu pysähtyy ja parin sekunnnin päästä alkaa taas toimimaan ja kohta se pysähtyy taas. Olen kokeillut cccleanerilla puhdistaa konetta, virukset katsoa, lämmötkin olen tarkistanut, kaikki näyttäisi olevan kunnossa, olen jopa poistanut monen gigan edestä ohjelmia konnelta eikä vieläkään ongelma ole hävinnyt. Ainut tapa saada taas kone toimimaan normaalisti on käynnistää uudelleen ja sitten toimii taas 2-4 tuntia ja sitten taas. Ongelma esiintyy myös kun yritän selailla kansioita, aina kuhn avaan uuden kansion niin joutuu monta sekuntia ennen kuin tekee edes mitään, kokeilen hiirellä klikata jotain niin tulee että ohjelma ei vastaa ja kohta se lähtee sitten lataamaan sitä Jos joku voisi ehdottaa jotakin niin otan kaikki ehdotukset lämmöllä vastan. Kiitos!
Voisiko olla liian vähän muistia? Paljon sulla on muistia siinä koneessa? Koita myös kiintolevyn eheytystä. Eheytys voi kuitenkin kestää pitkään, jos kiintolevy on pahasti sirpaloitunut. http://support.microsoft.com/defaul...i/guides/functionguide_trimxp/c01.asp#c01sc02
No siis vapaana mulla näyttäisi olevan muistia 160 gt. Vai tarkotitko jotakin RAMia tai semmosta? Joo no vois kokeilla nyt tuota eheytystä.