Olen etsimässä halpaa alle 100€ näyttistä, koneeni tiedot ovat tässä: Prossu: Intel Pentium Dual cpu E2180 2Ghz Ram-muisti: 3gt Power 250W Windows Vista Kovalevy 320Gt Nykyinen näyttis: Integrated Nvidia Geforce 7050 Etsin siis näyttistä joka pyörittäisi pelejä kuten PES 6 ja Gta San Andreas. Poweri ei ole mikään mahtava eli mitä näytönojainta voisitte suositella? Itse mietin Geforce 8000 sarjaa tai 9000 sarjaa mutta se powerin riittävyys on minulle täysi arvoitus. Pci-E väyläinen pitää olla.
Poweri saattaisi hyvällä tuurilla riittää Asus/MSI/Sapphire Radeon HD4670:lle, ainakin jos sen kykenee alikellottamaan. Näitä ratukoita vaan tuntuu olevan juuri tällä hetkellä melko niukasti tarjolla, mikä ei sinänsä yllätä, kun kortilla on ehkä HD4850:n jälkeen osapuilleen paras hinta/peliteho-suhde.
Kiitoksia, pistän tämän hankintalistallenita valitsen parhaimman. Onko kenelläkään tietoa noista Geforce 8000 tai 9000 sarjan powerin riittävyydestä?
Onko kellään tietoo mistä näitä tietoja voisi saada netistä jos ei kerta kellään ole tietoo näistä kun ei ole tullut vastausta. Eli kysymykseni oli: Voiko 250W power toimia Geforce 8000 tai 9000 sarjan näyttiksen kanssa?
Kannattaa käyttää hakua, niin ei tarvitse odotella. Tuolla saattaisi tosiaankin tuo hd4670 toimia, ja taitaa olla ainut hyvä vaihtoehto tuon prossun kaveriksi.