1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Apua! Minunkin näyttöni pimenee.

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Johto 03.10.2008.

1. Johto

Johto Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli jostain kumman syystä Benq FP937S näyttööni on ilmestynyt seuraavanlainen vika:
    Kun käynnistän tietokoneen, niin näytössä näkyy noin kahden sekunnin ajan windowsin alkutekstejä (siis tietoja koneen koostumuksesta yms.). Tämän jälkeen näyttö pimenee täysin.

Olen koittanut liittää näytön toiseen tietokoneeseen, mutta siinäkin ilmeni sama ongelma. Vika on siis mitä ilmeisemmin näytössä.

Näyttö ei kuitenkaan voi olla aivan totaalisesti hajalla, koska se toimii aina parin sekunnin ajan konetta käynnistettäessä.

Missä voisi olla vika? Onko mitään enää tehtävissä? Onko ainut mahdollisuus ostaa uusi näyttö?

2.  
  3. HmTT

HmTT Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Windowsiin asennettu sellainen virkistystaajuus jota näyttösi ei tue? Esim. windows 75Hz ja näyttösi tukee vain 60Hz.

4. Johto

Johto Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse en ole mikään asiantuntija näissä asioissa, joten voisitteko kertoa miten voin tarkistaa johtuvatko näytön ongelmat tuosta virkistystaajuudesta?

Minulla on käytössäni toinenkin näyttö minkä avulla pääsen tarvittaessa muokkaamaan windowsin asetuksia.

Jaa tämä sivu