1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD2ONE vs. DVDshrink

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi A.Hess 09.02.2004.

  1. A.Hess

    A.Hess Member

    Liittynyt:
    19.09.2002
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mikäs on nykyään tilanne näillä 'nopeilla' dvd kuvanpakkaajilla, kummalla saa paremman laadun kuvaan?

    Tästähän on ollut enneki juttua, mutta uusia versioitahan tulee vähänväliä, niin kyselisin porukan tämänhetkistä mielipidettä?
    Vai onko tilanne se, että radikaali eroja ei ole ja mielipide vaihtuu käyttäjän mukaan? Onkohan näistä tehty 'virallista' testiä viimeaikoina?

    -A.Hess-
     
  2.  
  3. A.Hess

    A.Hess Member

    Liittynyt:
    19.09.2002
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  4. chopper

    chopper Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    01.04.2002
    Viestejä:
    2,161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse ainakaan huomaa kuvassa eroja, mutta tykkään käyttää dvd2one:a laiskuuttani. Pari napin painallusta ja tadaa, homma on valmis.
     
  5. Tupolev

    Tupolev Regular member

    Liittynyt:
    21.11.2003
    Viestejä:
    142
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    DVD2one on helpon käytön lisäksi myös erittäin nopea - pakkaus sujuu yleensä alle 20 minuutissa. Kahden elokuvan liittäminen samalle dvd aihiolle sujuu helposti. (Kolmen elokuvan liittäminen yhdelle dvd levylle olisikin sulaa hulluutta, koska kuvanlaatu romahtaa).
     
  6. perttala

    perttala Member

    Liittynyt:
    21.11.2003
    Viestejä:
    13
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jossakin törmäsin testiin, jossa oli vertailtu CloneDVD, DVDShrink, DVD2ONE, InstantCopy... Niin nopeista pakkaajista oli CloneDVD ollut hienoisesti parempi ja dvd2one sekä shrink olivat olleet saman tasoisia. Instant copy oli jo ollut edellisiä paljon parempi, mutta myös 4 kertaa hitaampi. Tässä näin referoituna ulkomuistista testin tulokset. Siitä lähtien olen käyttänyt CloneDVD:tä, sillä myös mahtuu varmimmin pakkaustulos yhdelle levylle. DVD2Onella meni usein pitkäksi.
     
  7. toukkaman

    toukkaman Guest

    Kyllä kait tuo uusi 1.4 on jo ihan pätevä.

    Minäkin olen tuollaisen vertailun lukenut ja instantcopy:a olen käytellyt.

    Tekstitykset täytyy vain yleensä huolia kaikki. Sillä valikko on niin päin että ennakkoon valitaan mitkä tekstitykset poistetaan. Nyt jos valitsee kaikki muut poistettavaksi paitsi suomen ->lähtee sekin aina. Tottapa ssofta tunnistaa suomen "unspecified".
     
  8. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116

Jaa tämä sivu