1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Hitman Blood Money

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi MKjalka 30.09.2008.

  1. MKjalka

    MKjalka Member

    Liittynyt:
    14.08.2008
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Ostin juuri kyseisen pelin ja Vista sanoo että"ohjelma lopetti toimintansa",missähän vika? Muidenkin pelien kanssa sama ongelma. Tarvinko jonkun ohjelman että pelit lähtee toimimaan?

    Kiitos!

    EDIT: "Sovelluksen käynnistäminen ei onnistu, koska d3dx9_27.dll Ei löytynyt. Sovelluksen uudelleenasentaminen saattaa korjata ongelman."-Eli lataanko tuon ja minne asennan sen?
     
    Viimeksi muokattu: 30.09.2008
  2.  
  3. Vilen

    Vilen Guest

  4. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  5. cylon2008

    cylon2008 Member

    Liittynyt:
    05.01.2008
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin pelin maanantaina ja se versio joka tuli kaupasta toimi ihan heittämällä omassa Vistassani. En ole vielä sitä versiota patchannut.

    Tuo virheilmo todellakin viittaa siihen että tarvittava DiretX versio ei ole asennettu.

    Samantyyppinen tuli minulle Warhammer Online kohdalla, jonka takia päivititin uusimpaan DirectX pakettiin jo yli viikko sitten.
     
  6. khandaras

    khandaras Regular member

    Liittynyt:
    13.12.2005
    Viestejä:
    460
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Hitman Bloodmoney toimii vistassa kun ensin päivität sen, lataat ja asennat DirectX 9:n (voit myös asentaa Hitman -levyltä) ja mun piti vielä muuttaa ohjelman yhteensopivuustila Windows NT4:lle.
     
  7. MKjalka

    MKjalka Member

    Liittynyt:
    14.08.2008
    Viestejä:
    98
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    KiitosKiitos mulla oli directx 10 niin asensin sen 9.0c:n.
     

Jaa tämä sivu