1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

SetPoint + UberOptions = Scroll Lock on/off/on/off/on...

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Raattis 30.09.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Raattis

    Raattis Member

    Liittynyt:
    06.10.2005
    Viestejä:
    59
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyseessä ei ole mikään valtava vika, mutta olen sen verran raivostunut siihen pitää oikeen apua kysyä. Mulla on Logitech MX1000, SetPoint 4.60 ja UberOptions 4.60, ja aina kun Side Scrollaan hiirellä, SetPoint oksentaa ruudulle "Scroll Lock on/off" kaippa se kans vaihtaa scroll lockin statusta.

    Side Scrollaus saa myös jostain syystä aikaan oikealle ja vasemmalle nuolinäppäinpainalluksia. Eli esimerkiksi, kun tätä kirjoittaessani yritän rullata vasemmalle tai oikealle vilkkuvakirjoitusindikaattoriviiva matkustaa myös vasemmalle tai oikealle. En sitten tiedä, onko tämä joku halpa tapa toteuttaa Side Scrollausta, mutta en usko, että sen näin pitäisi mennä.

    Laitetaan nyt kaikki ininä ja vikinä tähän yhdellä kertaa. SetPointissa oli ainakin ennen mahdollista säätää ohjelmakohtaisia merkityksiä napeille, mutta jostain syystä laatikko, jossa tämän on ennen voinut tehdä, ei enää ole paikallan. Kokeilin vainhaa setpointin versiotakin heikoin tuloksin. Minulla on vielä olemassa vanha user.xml tiedosto, jonka avulla pystyn käyttämään, joskus toimineita asetuksia, mutta en pysty lisäämään uusia, tai muokkaamaan vanhoja ilman hakkerointiin perehtymistä.

    Raivostuttaa niin perkeleesti tämä ajureiden runkkaaminen, miksei mikään ikinä toimi... Älkää vastatko tuohon.. Joka tapauksessa arvostaisin vastauksia. Käyttis on XP.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu