1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kotisivun julkaisuongelma NVU:lla

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi ziniboom 30.09.2008.

  1. ziniboom

    ziniboom Member

    Liittynyt:
    23.06.2008
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Osaako kukaan auttaa minua tässä ihmeellisessä ongelmassa? Eli olen ladannut jo aika kauan sitten nvu-kotisivunteko-ohjelman ja oppinut käyttämään sitä oikein hyvin. Julkaisut ja kaikki toimineet moitteettomasti. Viimeksi olen käyttänyt sitä noin 1 kk sitten.

    Nyt äsken yritin sitten julkaista päivitettyä sivua ohjelmalla (päivitin siis tietoja, tallensin ja yritin julkaista) Niin tietokone valittaa että "tapahtui tuntematon julkaisuvirhe". Myös toinen ongelma oli, että en saanut sivuja auki vasemmassa reunassa olevasta isosta palkista, josta yleensä avaan, vaan tulee pikkuikkuna jossa lukee "ftp-yhteyttä ei voitu muodostaa". Saan kuitenkin avattua yläreunasta Avaa-kohdasta ihan normaalisti.

    Voisin siis kuvitella, että tämä liittyy jotenkin ftp-yhteyteen, mutta kun en ymmärrä näistä muutenkaan mitään, niin osaisiko joku fiksumpi auttaa.

    P.S. Sen verran vielä, että tein kuukausi sitten toistakin sivua samalla ohjelmalla, kumoaako se sivu sitten aikaisemmin tehdyn. Kuitenkin tallensin täysin eri paikkaan ne, sillä kyse oli aivan eri kotisivusta. Olisi ihanaa jos joku osaisi auttaa, minulla on ollut hirvittävä homma noissa sivuissa, ja firmani kaipaisi kotisivupäivitystä.
     
  2.  
  3. Quiote

    Quiote Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    20.12.2005
    Viestejä:
    2,215
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Tietysti on helpointa jos ftp siirrot saa hoidettua yhdellä ohjelmalla. Itselläni on tähän myös mahdollisuus, mutta olen käyttänyt siihen Filezilla nimistä ohjelmaa.
     
  4. Make_72

    Make_72 Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2007
    Viestejä:
    1,666
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    ja yksi helpoimmista ftp-softista on total commander,joka on ilmainen.tai sen saa myös maksullisena.ilmasessa versiossa on vain se ero että aina kun avaat ohjelman joudut klikata 1-3 numeroa ,riippuen mitä ohjelma pyytää,en kyllä näe mitä järkeä tossa on.mutta hyvä ja helppo käytöinen softa.
     

Jaa tämä sivu