Ei rupea pyörittään levyjä, eilen vielä aluksi toimi mutta sitten lopetti toimimisen, missähän vika? Merkki on Samsung SH-S223F. Tuskin rikki kun 2päivää vanha. Ja tais ongelma tulla sen jälkeen kun asensin crysiksen. CS Source ei lähde pyöriin vaikka kerkesin sen asentaa ennenkuin herkes toimimasta ymym. Laitehallinnan mukaan laite toimii oikein mutta kun pistää DVD:n sisään niin se sanoo että"aseta dvd asemaan D:" Everest ei tunnista emoa eli p5Q pro eikä näytönohjainta hd4870 1G.. Hjälphjälp!
Joo siis, mulla täysin identtinen tilanne melkeen samoilla komponenteilla ja just pelasin crysiksen läpi ennenku lakkas toimimasta. Eilen aamulla lähetin takuuseen.
Juurikin tuon kyseisen mallin kanssa ollut viimeisen parin viikon aikana useammalla Afterilaisella ongelmia (haulla varmastikin löytyy), susi jo syntyessään...
Kuinka voikaan olla täsmälleen identtinen ongelma? Ite asentelin kanssa crysistä kun lakkasi toi SH-223F (mikälie) pyörimästä ja valittaa aivan samoista asioista. Täytyypi vissiin multitroniciin takasin lähettää.
Taitaa olla multitronicilla joku sekundaerä noita asemia, vai onkohan susi koko malli? Mulla meni kans 2 päivää hajos eka, tuli uus 2 päivää seki hajos. Nyt oottelen toista mallia. Tai ei varsinaisesti hajonnu vaa just tollee et ei enää lukenu mitää levyjä.
No ite tilasin hardwareversand.de :lta saksasta ettäettä taitaa olla muutenki aika kehno. Pitää käydä ostamassa uus asema ja ootella miten takuu toimii saksan suuntaan. EDIT: Vaihdoin uuden LG GH20-aseman ja heti pelaa. Jes! EDIT:No nyt tämä myrkyn lykkäs tämäkin asema lopetti toimimisen, onko tällä Vistan ******** osuutensa asiaan? EDIT: Menee vähä yksinpuheluksi mutta nyt tuo asema taas toimii..
Huh! Säikähdin jo, että vika onki pahempi ku pelkästään aseman, mutta onneksi se sittenkin toimi. )Koska vika oli mulla täysin samanlainen.
itellä hajos kuukausi sitten ensimmäinen muutaman tunnin käytön jälkeen. tänään tuli uus takuuna... ........ja taidan päästä huomenna ettimään kilpailevan yrityksen mallia kaupasta ku ei huvita oottaa enää kolmee viikkoo uutta takuuasemaa.. meinaa olla pientä ketutuksen poikasta