2GB -- 4GB toimiiko Dual eri valmistajat?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi QcK 21.09.2008.

1. QcK

QcK Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli tällä hetkellä 2x1024mb DDR2 800mhz kiinni koneessa, toinen Kingstonin ja toinen Buffalon, ne toimii Dual Channelissa. Mutta nyt aattelin ostaa G.Skillin 1GB DDR2 800mhz 2kpl ja aattelin että toimiiko noi dualissa vaikka onkin eri valmistajat?

Noi vaan näyttää ulkoopäin ihan erilaisilta noi G.Skillin muistit ku mun nykyset muistit ni aattelinpahan vain. :)

2.  
  3. saaben

saaben Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tod.näk. pitäisi toimia kaiken järjen mukaan. En kuitenkaan koskaan lähde varmaksi sanomaan mitään, kun muisteista kyse.

4. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No mulla ei toiminut Transcend axeramin 2x1GB kitti yhdessä kingstonin hyperx 2x1GB kitin kanssa ja erikseen ne toimi.

Nyt mulla on kaksi Transcend aXeRam 2x1GB kittiä
    ja toimii hyvin.

Eli ei noista ikinä varmaksi sanoa.

Varmin tapa on ostaa samaan muistia mitä siinä nyt on;)

5. QcK

QcK Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nii kai olis, mutta saisin nyt halvalla 2GB muistia käytettynä. Tosin ei ne paljon maksa uutenakaan, mutta säästöähän siitäkin tulee.

Eli pitäs kuitenkin toimia vaikka eikös noi G.Skillin muistit oo pidemmälle suunniteltu tms? Ainakin paljon kalliimpia ku tollane Kingstonin tai Buffalon muisti. :)

Jaa tämä sivu