Minulla on normaali xp varusteltu pöytäkone jossa on jotain vikaa. En saa sitä käinnistymään muuhun kuin vikasiototilaan. Olen yrittänyt tyhjentää vikasietotilasta ohjelmia ja muita haittoja mutta siltikään ei käynnity. "oireita": kone vaikuttaa että käynnityy mutta sitten pimenee näyttö-> sitten kone hyrisee hetken ja käynnisty alusta ja pääsee valikkoon jossa valitaan vikasietotilaa ja muita toimintoja. Onko tämä mahdollisesti viiruksen tai haittaohjelmien tekosia? Plz help.
mulla olis tismalleen sama ongelma, xp:n uudelleenasennuksen jälkeen. ensin pelitti ihan hyvin, mutta päivitysten lataamisen jälkeen alkoi tämmöinen ongelma ilmestymään. ei suostu käynnistymään kuin vikasietotilaan, palautuskaan ei onnistu. missä voisi olla vika?
Onko vikasiteotilassa Lisää/Poista sovellus? Siellä ylhäältä ruksaat 'Näytä päivitykset', niin ne listautuu ja pääset poistamaan niitä. Siellä näkyy milloin se on asennettu. Voit myös listata 'viimeksi käytetty', jolloin päivämäärien mukaan ne on winukka, IE, Media Player jne, eikä eri kohdissa nimein mukaan. Onko tiedossa päivä jolloin lopetti toiminnan?
Aaarrhh. Ei tunnu mikään auttavan. Tänään kyllä pääsin 3min ihan konetta käyttää mutta oli hidasta. Sitten se katkas sen taas...