osaisiko joku sanoa että mikä tässä voi olla kun ei IE toimi? olen yrittänyt kaikenlaista mutta keinot alkaa loppua kesken. olen vaihtanu kaikki IE:n asetukset alkuperäisiksi ja kokeillut noita IE:n antamia ohjeita. Tämä ongelma voi johtua useasta syystä: Internet-yhteyttä ei enää ole. WWW-sivusto on tilapäisesti poissa käytöstä. DNS-palvelimeen ei saada yhteyttä. DNS-palvelimen luettelossa ei ole lueteltu tätä toimialuetta. Jos tämä on HTTPS-osoite, napsauta Internet-asetukset, napsauta Lisäasetukset ja varmista Suojaus-osiosta, että SSL- ja TLS-protokollat ovat käytössä. nuo kaikki pitäisi olla kunnossa mutta IE vaan ei pääse nettiin mozilla ja muut ohjelmat kyllä toimii, mutta en saa päivityksiä ladattua kun ei ole IE kunnossa. koitin vielä korjata vian asentamalla IE8:n mutta ongelma ei vieläkään poistunut..
järjestelmän palauttaminen ei enää auta.. ongelma alkoi n: 2viikkoa sitten.. eikä silloin tullu heti mieleen tuo järjestelmän palauttaminen.
Oletko kokeillut lisäasetukset-välilehdellä olevaa Palauta-nappulaa? Asetuksia ja muuta häviää samalla:
Kiitos viimeisimmästä vinkistä! Olen itse taistellut jo kotvasen aikaa IE7 kanssa. Tökkii ja hidastelee, eikä välillä vastaa. Muut selaimet toimivat moitteettomasti, joten hidastelu ei ainakaan nettikaistasta kiinni. Tein äsken
jatkoa edelliseen viestiin... Pahuksen läppäri,,, jostain syystä viesti lähti ennen aikojaan. Tein siis äsken internet asetuksista sen palautuksen ja nyt ainaki näyttää, jotta IE toimisi nopeammin. Suosikkilistan avauksessa kyllä oli viivettä. Aika näyttää, oliko apu lopullinen. Tietääkö kukaan muuten, koska se IE8 tulee pihalle. Testasin nääs betaa, ja meni koko selain ihan sekasin. Onneksi sen sai poistettua. Toivottavasti se lopullinen versio toimis paremmin. LC
mulla toi internet explorer ei siis toimi ollenkaan enkä saa esim virusturvan päivityksiä ladattua. windowsin omat päivitykset kyllä toimii.. IE vaan sanoo "Internet Explorer ei voi näyttää WWW-sivua" ja verkondiagnostiikka ei löydä ongelmia yhteydessä.
Pääseekö esim. googlen sivulle, jos kirjoittaa IE7: osoiteriville suoraan IP:n? Nämä ovat www.google.com osoitteita 64.233.183.99 64.233.183.104 64.233.183.147 Voisi kokeilla antaakomentoriville seuraavat netsh winsock reset catalog netsh int ip reset reset.log ja sitten bootata koneen. http://www.techsupportforum.com/mic...t-explorer-forum/193363-dns-error-ie-7-a.html
nyt tuokin tehty ja käynnistin koneen uudelleen mutta IE ei vieläkään toimi.. huomasin myös etttä en pääse IE:llä reitittimeeni käsiksi..
Kannattaisi skannata kone haittaohjelmien varalta. Täälläkin on palsta niille. http://www.virustorjunta.net on toinen paikka.
ei toi palomuuriokaan estä IE:n pääsyä nettiin.. koitin messengeriä ja se antoi virhe koodin 80072efd ja kun pistin vianmäärityksen niin kaikki muut oli kunnossa paitsi tärkeimmät portit.. millä tämän vian saa korjattua?
Katso ettei ole välityspalvelin (Proxy) käytössä Internet-asetukset -> Yhteydet-välilehti -> Lähiverkon asetukset-painike Sieltä voisi ottaa kaikki ruksit pois.
ei ole proxy käytössä.. tässä taitaa myös olla mese virus.. messenger lähettelee itsestään viestejä esim kaverini sai viestin "katso ketkä ovat estäneet sinut messengerissä" mikäs tässä nyt on kun messenger lähettää viestäjä vaikka ei toimi ollenkaan..
Päivityksen voi käynnistää vain Vistasta käsin. Vistaan kirjautuneena laitetaan asennuslevy asemaan ja asennuksessa valitaan päivitys. Ainakin XP:ssä päivitys vastasi korjausasennusta. XP:ssä pystyi korjausasennuksen käynnistämään myös boottaamalla asennuslevyltä. Vistassa päivitys ei ole valittavissa bootatessa asennusleyltä ja muutakaan vaihtoehtoa ei ole asennuksessa valittavana. Päivitys poistanee vain päivitykset, joita on tullut asennuksen jälkeen. Eli Vista hakee kaikki päivityksensä uudestaan. SP1 pitää varmaan poistaa Vistasta, jos sitä ei ole asennuslevyllä.