Elikkä olen ostanu AMD ATHLON 64 X2 5200+ AM2 prossan ja ASUS M2N-SLI emolevyn nyt tarttis löytää yhteensopiva näyttis. hinta sais olla vajaa 80 euroa budjetin takia. konetta käytettäisiin suurimmaks osaks pelaamiseen. Vinkkejä kiitos!
No jos prossu on noin tehokas ja näyttikseen jäävä budjetti noin alhainen niin sitten täytyy turvautua käytettyihin. Huuto net:stä lähtee 8800GTS 320mb/640mb noin 60€-75€:lla ja 8800GT 512mb noin satasella. Joten ei muuta kun huuto net:n valikoimia katsomaan. Ainoa mitä tulee muistaa niin ostaa vain sellaisen tuotteen, jossa tulee kuitti mukana ja takuuta on jäljellä. EDIT: Niin no joo, jos sen on oltava uusi ja pelaaminen ei kiinnosta niin sitten tuo saattaisi olla ihan ok valinta.
ei sillä niin väliä kunhan toimii kyseisen systeemin kanssa mieluummin tehokas halpa käytetty ku uusi tehoton täytyy tosiaan tutkiskella asiaa.
kattelin noit hd385kymppisii mut en ole varma mikä sopis mun tuleval koneel niit on paljo erilaisia saisko vinkkejä siihen?
Noh, tietenkin katsot, että tulee oikeaan väylään, sinulla siis PCI-E. Sopiva muistimäärä on 512 ja valmistajalla ei ole väliä, eroina ei periaatteessa ole kuin tarrat.
Osta nyt vain satasella käytetty 8800GT 512mb. Ja koska sinulla on SLI emolevy niin myöhemmin toinen käytetty 8800GT rinnalle.
olen vieläkin mietintä vaihees mut jossain vaihees on pakko päättäää viimeistään siin ku olen konetta kasaamas mahtaaks 500w poweri riittää????