terabittistä kovalevyä

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi KVKTO 14.09.2008.

1. KVKTO

KVKTO Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen jo hieman kyllästynyt näihin kahteen, 3v vanhaan 50gb kovalevyyn, joten ajattelin vähän päivitellä niitä. Eli hankinnassa olisi joku hyvä hinta/laatu-suhteinen terabittinen kovalevy.

Olen ajatellut ostaa Samsung Spinpoint F1 1TB SATA 3.0 Gb/s, mutta haluan kuulla vähän muita mielipiteitä ja vaihtoehtoja ennen ostoa.

2.  
  3. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Samsungin kovot on kyllä hyviä;)

itellä on samsung t166 500GB ja olen tyytyväinen.

Joten suosittelen ite tuota samsungia;)

4. neverlife

neverlife Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Iteltä löytyy Samsung spinpoint f1 750giganen, eli ominaisuuksilta sama kuin tuo mitä olet ostamassa ja hyväksi voin kehua. Performance on perus 7200rpm laatua, ääni ja yleinen resonointi on erittäin vähäistä sekä käy myös ~7C viileempänä kuin Seagate barracuda 7200.8 malli :)

Tilaukseen vaan :)

5. Hempik_N

Hempik_N Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on juurikin tuo samsungin teranen kovo ja olen ollut tyytyväinen.
    Tuo on erittäin hiljainen ja taattua samsung-laatua. Siirtonopeus on kiitettävä.

Hinnat ovat nykyisin sen verran alhaalla että kannattaa jo hankkia ainakin 500:nen kovo. Eikä teraisenkaan hinnat ole enää korkealla.

Suosittelen!

6. apilas

apilas Guest

Joo ei kannata noin suurta ostaa. Aivan liian paljon hutta tilaa. Sanoisin, että tuollainen 350-500giga kokoinen kannattaa hankkia. Voisin taas luetella tukun syitä, mutta painavin on se, että ei ole mitään järkeä säilyttää esim. 800gigaa tavaraa kovalla, koska jos se menee rikki niin silloin kaikki on mennyttä. Toiseksi kun tilaa ei ole aivan ylen määrin niin silloin ei tule imuroitua kaiken maailman roskaa kovalle.

7. KVKTO

KVKTO Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No joo, kyllä se 500gb riittäisi, mutta hyvä tietää, että nuo Samsungit ovat hyviä. Täytyy sijoittaa enemmän rahaa PS3:n ulkoiseen kovalevyyn, jotta saan tallennettua paljon ohjelmia, pelejä ja mediaa.

Kiitoksia vastauksista.

Viimeksi muokattu: 14.09.2008

Jaa tämä sivu