1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DVD-R sisältölistan luominen esim. *.doc

Viestiketju Musiikki-CD-levyjen varmuuskopiointi -osiossa. Ketjun avasi valovirta 12.09.2008.

  1. valovirta

    valovirta Member

    Liittynyt:
    23.12.2001
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,Mulla on tämmönen pulma:
    Olen tallentanut kaikki musiikkini mp3 muodossa dvd-levyille ja nyt tarttisin ohjelman(miel. freeware), millä luodaan luettelon levyillä olevasta datasta sisältölista ja sen voi tallentaa esim. *.doc, *.txt tms. muodossa. Levyjä on sen verran paljon, etten viitsisi alkaa naputtelemaan listaa jokaisen albumin kappaleista. Olisko jollain vinkkiä helppokäyttöisestä ohjelmasta?
    Olen yrittänyt googlettamalla etsiä, mut ei oikein tunnu löytyvän.
     
  2.  
  3. fkock

    fkock Regular member

    Liittynyt:
    16.11.2004
    Viestejä:
    1,186
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. valovirta

    valovirta Member

    Liittynyt:
    23.12.2001
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitti vinkistä. Pitääpä kokeilla, kirjoittelen sitten kommentteja.
     
  5. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Toinen, joskaan ei välttämättä kovin käytännöllistä lopputulosta antava keino on windowin komentokehotteen dir-komennon käyttäminen ja siihen perään ohjausmerkki ja vaikka lista.txt
    ELi esim: dir > lista.txt tallentaa ko. tiedostoon tiedot ko. hakemiston sisällöstä.
     
  6. valovirta

    valovirta Member

    Liittynyt:
    23.12.2001
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Heh, vanhoja DOS-komentoja... Onpahan vanhat taidot ruostuneet, piti vanhaa nuppiaan hetki "ravistella", mut lähtihän se sujumaan:)
    Voihan nenä, että on sekava tuo lista.txt, kansiot ja tiedostot yhtenä sekamelskana. Täytyy yrittää tuon file-list ohjelman kanssa. Kyllä tää tästä lähtee.
     

Jaa tämä sivu