Eli mulla on vistan kone ja olen ihan kypsynyt tähän v mäiseen windowssiin... Käykö tuo vaihto helposti? Kotoa löytyy XP:n levy.. Eli näin alustavasti kysyn, onko tuo iso/vaikea prosessi?
Ei ole vaikea prosessi, jos on uskallusta, malttia ja aikaa. Kokemus aikaisemmista asennuksista ei ole tietysti haitaksi, eli jos löytyy kaveri jolla on takanaan muutama XP:n asennus niin hyvä. Mutta miksi vaihtaa Vista XP:hen niin sitä kannattaa tietysti miettiä perusteellisesti ennenkuin ryhtyy moiseen operaatioon! Mm. Nekon sivuilla on hyviä vinkkejä Vistan käyttöön.
Vistaa en kyllä mistään hinnasta vaihtaisi takaisin XP:n. Mikäli Vistan kanssa ongelmia, johtuvat ne useinmiten "Käyttäjästä", itselläni ei ole vielä ollut ensimmäistäkään ongelmaa sen kanssa.
Ihan uteliaisuuttani kyselisin että: Mikä siinä Vistassa on vikana? Minulla kuten nähtävästi myös IlmoPJ:llä on kaikki toiminut hyvin...
Sitä vihaan vistassa, kun siinä on yhteensopivuusongelmia eri ohjelmien/pelin kanssa.. Muuta vikaa siinä ei olekkaan...
Itselle ei ole tullut yhtään ohjelmaa/peliä vastaan mikä ei toimisi vistassa. Kaikki vanhemmat ohjelmat eivät tietenkään toimii mutta kun hakee uuden päivitetyn version niin ongelmia ei ole.