1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Porttien uudelleenohjauksen ohje, DC++ ja Zyxel Prestige 660H-61

Viestiketju Käyttäjien tekemät oppaat -osiossa. Ketjun avasi hannu80 18.12.2005.

1. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Voisit myös kokeilla salasanaksi admin, password tai ihan vain tyhjä.

2.  
  3. skrr

skrr Guest

Ei toimi mikään. Aina tuo sama pitkä salasana tulee siihen itsestään eikä tapahdu mitään.

4. blindpeer

blindpeer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sen salasanan kuuluukin muuttua pitkäksi sen jälkeen kun olet kirjoittanut siihen oman salasanasi.. Itselläni ainakin se muuttuu ensikis pitkäksi ja sen jälkeen se lataa konffi sivun :/

Oot varmasti sit saanu resetoitua sen boksin (painanu nappia tarpeeks pitkään pohjassa)?

blind_peer

5. skrr

skrr Guest

Aijaa, no mulla ei silti tapahdu mitään että ei jostain syystä lataa sitä sivua. Ja katsoin käyttöohjeistakin että pitää 10 sekunttia pitää pohjassa ja sitten power valo alkaa vilkkumaan niin boksi on resetoitu. Vielä jotain vinkkejä?

6. blindpeer

blindpeer Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siellä manuskassa lukee myös mikä on tehdasasetuksinen salasana, kun kaikissa boxeissa se ei ole tuo "1234".

Muuten kyllä rupee olemaan neuvot vähissä :/

7. MikkiIk

MikkiIk Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No voisko se syy olla niissä selaimeen talletetuissa salasanoissa, se selain pökkää siihen kenttään automaattisesti ne salasanat siinävaiheessa kun painat sitä loggautumisnappia. Kokeile tyhjentää ne talletetut salasanat.

8. Marku2

Marku2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mulla on Zyxel Prestige 660h-61. (sama kuin oppaassa)
    Kun muutan sen sillattuun tilaan, niin netti ei toimi? Mitä teen väärin?
    Tarviiko modeemi buutata, kun asetuksia on muutettu? Tarviiko buutata tietokone?

[bold]Edit.[/bold] Homman nimi on seuraava: Kun zyxelin asetukset on muutettu sillattuun tilaan -> Käynnistä kone samantien uudelleen. Kun olet käynnistänyt koneen uudelleen. On modeemi sillatussa tilassa.

Viimeksi muokattu: 23.09.2006
  9. moneygun

moneygun Guest

mitenkäs saan Utorrentin toimimaan? TCM420 ja netti on 1M

10. Bushidoga

Bushidoga Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ymmärsin kyllä tosta alkuperäsestä viestistä suurin piirtein kaiken, mut
    ongelmana on ku on tää toasnetti, niin koneesta menee vaan letku seinään , ja siältä johonki. kai täälläkin ny joku reititin pitää olla??
    miten saan sen selville, ja mistä pääsen sen asetuksiin. vai onko mahdotonta? onks kukaan saanu esim. bitcomettia toimiin toasnetin kanssa??

11. kaarlo1

kaarlo1 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ei nyt löydy ihan kaikkia samoja vaihtoehtoja mun vehkeestä.

siis tässä kuvassa http://img47.imageshack.us/img47/3299/zyxelfirewall23cr.jpg on action kohdassa forward, mulla ei ole semmosta vaihtoehtoa missään. Mulla on siinä permit enkä tiedä onko se nyt sitten ihan sama asia? Vaihtoehdot olisi: permit, drop ja reject.

http://img293.imageshack.us/img293/2067/zyxel27tn.jpg tuossa kohdassa minulla ei ole single range nappuloita.

Firmware on uusin eli 11.

Selkeät ohjeet mutta en saa toimimaan dc++ tai emulea, bitcomet toimii joten kuten. Wowia en ole edes uskaltanut kokeilla vielä.

Sen verran vielä että otin äsken Firewallin pois päältä ja alkoi kaikki ohjelmat toimimaan. Että siellä ne hommat kusee. Olen tehnyt ohjeiden mukaan niin paljon kun pystyn että ei voi tietää. kai se on vaan haettava joku ilmainen firewall softa, ne on vaan kaikki niin paskoja varsinkin zone alarm.

Yhteys pätkii jonkun verran tällä purkilla, tulee semmosia minuutin taukoja kun mitään ei tapahdu. Mistähän tämmönen johtuu? Ei voi olla hyvä juttu nettipeleissä minuutin tauko jatkuvalla syötöllä :p

Viimeksi muokattu: 05.10.2006
  12. pkaksp

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Permit ajaa saman asian kuin Forward. Single ja Range tarkoittavat yksinkertaisesti sitä, että haluatko Single, eli yhden portin, vai Range, porttialueen ohjata. Single porttiin tulee luonnollisesti vain yksi portti, kun taas Range kohtaan alue, eli esim. 1412-1415.

13. Marku2

Marku2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kun zyxel prestige 660h-61:sen muuttaa sillattuun tilaan. (Bridge)
    Onko silloin kaikki portit auki?

14. pkaksp

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
  15. Bushidoga

Bushidoga Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ymmärsin kyllä tosta alkuperäsestä viestistä suurin piirtein kaiken, mut
    ongelmana on ku on tää toasnetti, niin koneesta menee vaan letku seinään , ja siältä johonki. kai täälläkin ny joku reititin pitää olla??
    miten saan sen selville, ja mistä pääsen sen asetuksiin. vai onko mahdotonta? onks kukaan saanu esim. bitcomettia toimiin toasnetin kanssa?? sen verran oon saanu selville että NAT on. Ja sen takia ei
    lataukset toimikkaan. oisko jotain millä sais sen NATin poies

niin että...?

16. Mossmatt

Mossmatt Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Purkki: Zyxel P660HW61 ja läppäri on kiinni samanpurkin WLAN:in kautta
    Virustorjunta Norman ja Windowsin muuri
    Windowssin muuri on laitettu niin, että DC pääsee läpi siitä

Eli ongelmana olisi tällainen.

DC löytää tosi hyvin kaikkea(musiikkia, leffoja jne.), mutta kun yritän ruveta lataamaan niin mitään ei tapahdu. Jää vaan junnaamaan eikä aloita lataamista. --> Connection timeout..

Eli DC:n settingsissä minulla on joko suorayhteys tai palomuuri/NAT käsinsäädettyportti, eli siis olen molemmilla testannut. JA kun minulla on tämä käsinsäädettyportti, niin olen lisännyt portti kohtiin 1412 TCP ja UDP kohtiin. Ja olen laittanut IP kohtaan ulkoisen IP osoitteeni --> http://www.whatsmyip.org/

Porttina olen kayttänyt porttia 1412. Samaisen portin olen laittanut NAT:iin eli alkavaan kohtaan 1412 ja lopettavaan kohtaan sama 1412 ja ip:ksi olen laittanut 192.168.1.33 Eli sisäisen ip:n. Eli eikös se ole ihan oikein?

Sitten laitoin sinne palomuurille WAN to LAN kohtaan insert ja sieltä lisäsin sen portin 1412 sinne ja se tuli sinne ihan Ok. Ja kun se ei pelannut sittenkään niin --->

Sitten koitin laittaa koko palomuurin pois päältä ja sekään ei auttanut.

Eli mikä neuvoksi, itse en enää keksi mitä tekisin, tai en tiedä mitä olen tehnyt tässä väärin?

Ja sanottakoon vielä, että passiivina hakee joitain tiedostoja ja pystyy lataamaan

Iso kiitos jo etukäteen jos jollain on hyviä vinkkejä.

Viimeksi muokattu: 10.10.2006
  17. pkaksp

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Windowsin palomuuri on monesti esteenä vaikka sinne sen oletkin sallinut. Huono mikä huono.

18. Mossmatt

Mossmatt Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mutta olen testannut myös sillälailla, että winukan muuri on ollut pois päältä ja sekin testaus päättyi ilman tulosta...

19. pkaksp

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Kannattaa kokeilla saatko tuolta saman ulkoisen ip:n: http://www.myip.dk

Laitoithan zyxelin palomuurin sääntöön sekä TCP, että UDP protokollat?

20. Mossmatt

Mossmatt Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sain saman ulkoisen IP:n tuolta osoitteesta. Ja kyllä on molemmat, eli TCP ja UDP. Tällä hetkellä ei ole purkin muuri käytössä, eikä kumminkaan pelaa.

21. lomis

lomis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    "Error creating magnet registry key" lukee alapalkissa kun avaan tämän uusimman DC++:n. Hubeille pääsee, mutta käyttäjien tiedostoihin ei pääse käsiksi eikä haku tuota tulosta. Missä vika..? :/

Jaa tämä sivu