Tietokone ei löydä näyttistä!!!

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Dimsum84 07.09.2008.

1. Dimsum84

Dimsum84 Guest

Moro! Tämmönen probleema et tietsikka ei löydä näytönohjainta ollenkaan. Eikä myöskään mikään ohjelma pysty löytämään tätä. Kone: Compaq Evo N1020v, Xp Pro Sp3 just asennettu. Enkä ole muulloin ollut tän koneen kans tekemises et ei hajuakaan näyttiksen merkistä. ps. uudelleen käynnistys ei auta.. Toinen probleema et juuri asennettu sp3 ei tukenut suomenkieltä, eli onko mitään suomenkielipaketteja xp:lle tarjolla missään? Ja jos on niin linkkejä kiitos.. Moi!

2.  
  3. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Update toiminto ohjaa suomenkielisille sivuille jos käyttis on suomenkielinen. Kokeile gpu-z ohjelmalla katsoa mikä näyttis sulla on.
    Poista se englanninkielinen sp3 ennenkuin asennat suomenkielistä. Ohjauspaneelista Lisää/poista sovelluksella onnistuu poistaminen kun laitat täpin näytä päivitykset ruutuun.

Viimeksi muokattu: 07.09.2008
  4. Dimsum84

Dimsum84 Guest

Koitin aikaisemmin tänään mainitsemaasi ohjelmaa, mut ei löytäny mitään koneelta. Asensin tänään koko setin eli xp pro sp3. Jotkin asetukset asennuksen aikana sai laitettua suomeksi mut käyttis silti on englanniksi. Lataan juuri sp3 suomen editionia, eli pelkkä sp3 päivitys. Saanko koko paskan suomeksi jos vielä asennan sen tähän päälle, vai mitä mun pitää tehdä?

5. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  6. Dimsum84

Dimsum84 Guest

No saanko mä sitä käyttistä muutettua suomeks mitenkään? Ja mistä mä tiedän minkä merkin ajurit mä lataan, ku en tiedä sitä merkkiä..

7. karhi

karhi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 07.09.2008
  8. Dimsum84

Dimsum84 Guest

Kiitti vastauksistasi!

Jaa tämä sivu