Miten pystyisin asentaa kannettavalleni XP:n kun minulla on siinä Windows Vista Home Basic ja minulla ei ole XP:n Sata ajureita kone on HP
Esim. täältä löytyvät ohjeet voivat olla avuksi! HP Notebook PCs - How to add Serial ATA (SATA) driver to a Windows Installation
Pitääkö noist maksaa no jos pitää ni hankn uuden koneen mikä on neliydin ja siin on XP (siis Koottu) haluan sen takii XP:n on ongelmii pelien takii
Tuskinpa HP niin ahneeks on muuttunut, että jollain maksusysteemillä Download osaston tiedostoista pitäis jotain maksaa. Klikkasitko tota linkkiä? Ja klikkasitko sieltä lisäohjetta miten ne sun koneesi ladattavat asiat löytyy?
Siinä kysellään vain tuotteen numeroa, joka ainakin minun HP:ssä on pohjapuolella. Kun sen tuohon kyselyruutuun kirjoittaa niin päässee nopeammin oikealle sivustolle, missä nuo tarvittavat ajurit ym. sijaitsevat. Toki ne löytyy myös HP:n sivustoja selailemalla. Siinä auttaa tuon linkin kohta "Software & Driver downloads web page."
1. XP on kevyempi, varsinkin kannettaviin sopii oikein hyvin. 2. XP on nopeampi pelikäytössä, sekä paljon parempi yhteensopivuus vanhempien pelien kanssa. Joitakin vanhoja pelejä ei yksinkertaisesti saa toimimaan Vistalla. Onhan näitä syitä paljonkin, mutta siinä varmasti tähän tapaukseen tärkeät. Toki Vista kannattaa pitää, jos on tehokas kone ja peilailet vain uusimpia pelejä.
hankin seurravan vuoden puolella uuden koneen ettei tarvikkaa tähä XP:t eli pystyyks tätä poistaa jotenki? ku en oo perhetyny lainkaa tää poistamisee. Sit ku hankin uuden koneen pistän siihen ehkä XP:n yhestä syystä vaan että vanhat pelit toimisi paremmin