Hei! Kyseistä HP Pavilion DV7-1060-maliia olen miettimässä ja siinä on DVB-T-viritin valmiina. Olen käsittänyt, ettei läheskään kaikki tietokoneiden (tai normaalitkaan) digiboxit tue tätä YLEn tekstitystä. Nyt kysyisikin, tukooko kyseinen malli tätä YLEn tekstitystä? Valmistajan sivuilla ei ole mitään tietoa. - - - KIITOS vastaajille! EDIT: Ei taida saada ulkoista antennia tehostamaan vastaanottoherkkyyttä?
Ongelma ei ole HP:n toimittamassa digitikussa vaan softassa jota sen kanssa käytetään. Yllätys yllätys, softana toimii Vistan Media Center. Tämä ohjelma ei tue dvb-tekstejä, eikä niiden tukea olla lisäämässä mikkisoftan mukaan. Olen kuullut huhua että hpn tikkua voisi käyttää jonkin/joidenkin muiden ohjelmien kanssa, jolloin dvb-tekstitkin olisi saatavilla. Näitä huhuja vahvistamaan en lähde.
DVBViewer ilmeisesti toimii sen kanssa, jos siinä on BDA-ajurit. Sen voi tarkistaa "Laitehallinnasta". Siinä tapauksessa tekstityksen kanssa ei tule ongelmia. Täältä voi tilata: http://www.dvbviewer.com/fi/index.php?page=ordering Edit: Linkin lisäys
Juuri näin, parhaiten sijoittamani 15 euroa ikinä. Ja päivitykset ja lisäpalikat voi hakea tuolla hinnalla varmaankin niin kauan kuin niitä tehdään.
No siis tikulla tarkoitan korttia joka voi olla koneen sisällä tai lisäporttiin menevä. Kuvan kaltainen kortti on ollut viimesimmissä hpn malleissa joita olen nähnyt. Tuo kortti menee siis expr. card paikkaan ja siitä jää hyvin pieni osa ulos koneesta antenni liittämistä varten.
Huh, kiitos. Ylensä itselläni "tikku" on tarkoittanut USB-porttiin liitettäviä roinia, kuten USB-(muisti)tikku, TV-tikku jne... Mutta jokaisella oma sanastonsa. - - - Kiitos kaikille vastanneille, oli suuri apu!
Kylläpä ollaan. Latasin "tiettyä tietä" microsoftin vahingossa nettiin lipsauttaman Fiji-päivityksen Mediacenteriin, jolla saa dvb-tekstit, tekstitv:n ja paljon muitakin lisäominaisuuksia
Kerros vielä vähän enemmän Ei kuitenkaan ole laitonta tavaraa, joten ihan rauhassa voit kertoa - - - Voisiko onnistua, kun lataisi netistä vain noita ilmaisia tv-katseluojelmia, jos jollakin täpräisi? Jos ei sillon onnistu, sitten tuon ostamista voisin harkita.