virtalähteestä?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi nikozjr 06.09.2008.

1. nikozjr

nikozjr Guest

Mulla on toi sonata 3 kotelon mukana tullut virtalähde.
    kun menee töhön koneen taakse siinä haisee semmonen outo haju. vähän semmonen niinkuin joku kuumenee paljon tulee tommosta hajua. mitä nyt olen katellut ohjelmilla niin näyttäs tolle virtälähteelle 125c speedfan ja pcwizardilla oon kattonu.. se haju ei oikeastaan lakkaa edes jos sammuttaa koneen vaan pitää sammuttaa siitä pienestä napista virta joka on koneen takana virtalähteessä? ensin ajattelin että se uutuuttaan pölläyttelee tommosia hajuja mutta nyt on mennyt jo melkeen 3viikkoa niin ei sen enään pitäs tommosia hajuja päästellä.

2.  
  3. Kakikello

Kakikello Active member

Kiitokset:
    22
    Pisteet:
    68
    Kannattais varmaan myyjälle/huoltoon soitella ja reklamoida!

4. Mkt

Mkt Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko se virtalähde niin kuuma että polttaa kättä silloinkin kun kone ei ole päällä?
    Toivottavasti tilassa on maadoitettu tai edes nollattu pistorasia. Vialliset virtalähteet voivat olla vaarallisiakin jos päästävät vaiheen koneen runkoon.

5. nikozjr

nikozjr Guest

ei virtalähde ole edes käynissä ollessa kuuma. mitä noista pistorasioista sanoit? miten nollattu. meil on aika uusi talo niin saattaa niisäkin vikaa olla. ja koneen virtapihat on tommosen jatkojohdon päässä kiinni. siinä on 6paikkaa..

6. Mkt

Mkt Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Unohda se pistorasia homma. Ei niissä vikaa ole. Käsitin että virtalähde lämpee reilusti. Niin siis muuta vikaa ei ole kun se haju?

7. Jansku07

Jansku07 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Saattaahan se olla, että siellä on jokin viallinen konkka tai muu vastaava, joka hajotessaan päästelee hajuja. Jos vaikka tehdasasennuksessa on tullut virhe. Ei kannata hirveästi pelleillä virtalähteen kanssa, sillä hajotessaan se saattaa viedä muutkin osat mukanaan..

8. nikozjr

nikozjr Guest

näin on. mutta ei se hajukaan nyt niin kovin paha ole. ei aikasempikone mitään hajuja päästänyt. noh takuuseenhan ne osat menee jos ne meinaa hajota ton virtälähteen takia. itelläni nimittäin meni justiinsa levyasema rikki en tiedä miks virtalähteen syitä?
    voisko anturi olla sökönä että se sen takia näyttää noin kuumana

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 06.09.2008
  9. Mkt

Mkt Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse kyllä alkaisin kyselemään myyjältä/maahantuojalta mitä sille tehdään.

10. nikozjr

nikozjr Guest

jep.. oon kyllä kyselly jo niin monesti multitronicilta että en tiiä.
    kait sitä viel vois kerran =P

Edit: laitoin viestiä multitronicille.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 06.09.2008

Jaa tämä sivu