Kyllä ton pitäisi sopia koska emo on atx... en ole aivan varma kannattaa odotella muittekin vastauksia. Etkai ole tommosta emoa ostamassa?=P
emo on osettu jo antec sonata II. kotelen mitat on 42.5cm (kor) x 46.3cm (syv) x 20.6cm(lev), ja ABIT IL9 PRO emon mitan ovat leveys:305 mm ja syvyys:244 mm niin eikö sen pitäisi mennä tähän koppaan. mun mielestä ainaki. tarvii kotelotuuletimet iroittaa enen emon asennus
Siis emo sekä sonata 2 on jo ostettu? No kokeile sitten ihmeessä että mahtuuko, näät sen jo silmämääräisesti.
juu tai toi sonata II on ollu mulla kauvan ja on tällä hetkellä viellä vanhat osat kiini niin sen takia kysyin että en turhaan ota noita osia pois täskä kopasta.
Lueppan minun edellinen viesti uudelleen. Voit katso silmämääräisesti, että sopiiko koteloon, ei tarvitse irrottaa kuin sivupaneeli.
Kotelo ja emo on ATX (standardikoko), eli sopivat vallan mainiosti yhteen. Ja jos tuntuu siltä että ahdistaa kotelotuuletin niin kannattaa ottaa irti. Itse olin laiska enkä ottanut takatuuletinta irti ja sain vallan mainiosti emon kohdilleen vähän kääntelemällä. Tottakai kiintolevykehikot oli irti että tilaa tuli toiseen sivuun. Ja emoa asentaessa kannattaa katsoa, että korokepalat on kohdillaan kotelossa ja eikä ole ylimääräisiä.