Moi, eli mulla on nyt tällainen kokoonpano ja -> -merkki näyttää mihin vaihtaisin. Emolevy: ASUS A8NE-FM/S Muisti: 2 560 Mb Prosessori: AMD Sempron 3000+ -> AMD Athlon 64 X2 4400+ Näyttis: Sapphire Radeon X300SE 128Mb -> Club 3D Radeon HD 2600 PRO GDDR2 Niin että voitteko kertoa pelaako kone näiden uusien osien kanssa ja asennuksesta sen verta että vien liikkeesieen koneen ja osat ni ne kai osaa päivitellä biossit sun muut? Kertokaa jos jaksaa pyörittää parempaa prossua kuin toi.Ja ettei mee tehot hukkaa tosta näyttiksestä. Ja sanokaa jos tarviitte lisää tietoo.
Eipä jää mitään pullonkaulaksi, eli hyvin sopivat yhteen, kunhan näyttis tulee oikealla väylällä (AGP/PCI-E), jonka oletkin varmasti katsonut. Herää vain kysymys, että jos olet viemässä konetta liikkeeseen koottavaksi ja ostat nuo osat, tulisi varmaan samalla hinnalla itse koottua paremmin nykypäivän vaatimuksiin vastaava kone, ohjeita kokoamiseen saat varmasti täältä ja eikä se muutenkaan mitään insinöörien hommaa ole =) Niin ja kyllä varmasti hoitavat kaiken tarvittavan päivityksen, mutta itse kokoamalla paremman koneen voisit hoitaa itsekin kaiken.
Toi Athlon X2 4400 on AM2 kantanen, joten käykö se tohon emoon , en oo varma onko nykyinen prossu s939 tai sAM2 kantanen.