1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

jimms pc store ala-arvoista palvelua

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi kyrpapa 26.08.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. kyrpapa

kyrpapa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin Ammatti ihmisten kautta jimms pc storesta n.1200e arvosta osia, prossu ja emolevy epäkunnossa, lähetin ja vaadin osat että korvaavat koska tarvin konee heti toimintaan, niillä meni takuu huollossa useita viikkoja, lähetti osat takas ja väitti että prossu toimii ja emolevy itse hajotettu, no sanoin että menen ulkopuoliselle mittaamaan prossun koska ei toimi ja te maksatte sen mittauksen että toteaavat että on rikki, koska te ette usko että rikki, lähetin uudestaan osat liikkeseen, meni muutama viikko tuli viesti että nyt prossu on nyt vasta rikki että ollaan muka se jollain saatu nyt sitten rikki, eivät edes ekalla kerralla kokeilleet että toimiiko, emolevyssä yksi piikki kärjestä litteän oloinen ja hieman huomaa että on vinossa ja toinen just ja just vinossa vähän matkan päässä, myyvät tässä firmassa paskaa tavaraa ja yrittää kusettaa ihmisiltä rahat, tosi törkeetä toimintaa, eivät vastaa puhelimeen, ÄLKÄÄ OSTAKO TÄSTÄ FIRMASTA MITÄÄN JOS ETTE HALUU MENETTÄÄ RAHOJANNE pitkäksi aikaan.

2.  
  3. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tiesik sää, että siinä pilkun vieressä on piste, sitä pistettä voi käyttää, niin ei tartte olla sitä pilkkua tunkemassa joka paikkaan, on aivan uskomattoman inhottava lukea, kun virke vaan jatkuu, YMMÄRSITKÖ?

Siksi toisekseen, itsellä on kyllä Jimmssistä täysin päinvastaisia kokemuksia. Ensinnäkin, eihän tuo heidän vikansa ole, jos satut saamaan maanantaikappaleen, ei liikkeet yleensä erikseen varmista, että jokainen myynnissä oleva tuote toimii. Toisekseen, tuo on valitettavaa, että jos komponentissa on piilevä vika, se tulee helposti huollosta takaisin, kun käy niin, että juuri sitten huollossa se vika ei ilmaannukaan. Trust me, olen itse huoltomekaanikko, en tosin tietokonepuolen.
    Kolmannekseen, jos emosta oli joitakin piikkejä vääntynyt, niin ei ne itsellään väänny. Ettet vaan olisi kädettäny itse asennusvaiheessa.
    Tuosta puhelimeen vastaamisesta en tiedä, kun olen aina hoitanut asioinnin Jimssin kanssa sähköpostilla ja se pelaa paremmin kun Buick. Karkeasti arvoituna klo 9-18 välillä vastaus mailiin tulee korkeintaan 30-45 minuutin viiveellä.

Eikä tämä sinun juttusi kuulosta edes pahalta, itse olen joutunut kokemaan paljon pahempaakin.

4. kerbo

kerbo Regular member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Jimms:stä on jo toinenkin ketju-> http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/602832

Itsellä vain hyviä kokemuksia. Niin palvelusta liikkeessä ja takuuvaihdoista.

Puhelimeen vastaavat aika harvoin, mutta sen ymmärtää sillä, kun käy liikkeessä paikanpäällä. Yleensä aika paljon asiakkaita, niin eivät vissiin hirveästi vastaile silloin puhelimeen.

5. neverlife

neverlife Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sama, pelkästään hyviä kokemuksia paikasta. Viim. 6kk aikana oon rampannu Helsingin Arabian liikkeessä varmaan 20krt ja aina on jonoa, joka taas tarkoittaa ettei puhelimeen aina keritä vastata. Nanoxian tuuletinta ja sen kierroksensäädintä vein muutaman kerran takuuseen ja kaikki toimi moitteita.
    Se jos tuote on maanantai kappale ja saat sen jostain liikkeestä EI tarkoita että liikkeessä itsessään olisi jotain vikaa ja kuten teme565 jo totesi, että jos jtn piikkejä (konkkia?) on vinossa niin asennuksessa/asentajassa saattaapi olla se vika. Emot on sen verran hyvin pakattu, että pitää aika storyn läpi käydä siihen fyysiseen vahinkoon :p

6. Puntsi

Puntsi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Pakko tähän väliin todeta, että nyt viime kerralla, eli siis viime maanantaina kun tilasin Jimmssiltä tavaraa, niin sivuilla oli jotakin häiriötä jolloin näytti että tilaus ei kirjautunut järjestelmään, no mailia jimssille, mutta eipä mailit toimineetkaan kuin Buick. Yhteenkään mailiosoitteeseen mitä sivuilla oli ei mailit menneet lävitse. Puhelinsoittoa sitten perään ja vastattiin n.1min odottelun jälkeen. Tilaus oli kuitenkin kirjautunut niiden järjestelmään, ja mailiserveri oli alhaalla jolloin mailit eivät toimineet. Olishan sen voinut sivuilla ilmoittaa kun kuitenkin pidemmän aikaa oli serveri alhaalla. Muutoin asiointini Jimmssin kanssa on sujunut kuin nuoralla tanssi, ei minkäänmoisia ongelmia.
    Sori..oli pakko päästä päteen ;) jatketaan nyt siellä vanhassa ketjussa.

Edit: Olenpas puusilmä..siellähän ne uutisissa sanottiin niinkuin Arto ao viestissä linkittää :/

Viimeksi muokattu: 27.08.2008
  7. ArtoLahti

ArtoLahti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    http://www.jimmspc-store.fi/uutiset

8. kyrpapa

kyrpapa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kyse on Turun liikkeestä ei helsingin, ja jos emolevy on tossakunnossa että se yksipiikki sen näköinen että ei mene sellaiseksi kuin jollain puristelemalla. en tiedä lähettäävättekö jotain 2 luokan tavaraa ihmisille. pahinta että väittävät että itse hajotettu eivätkä halua korvata. mikään ei vituta enempää kuin se että maksat ja saat viallista kamaa. te jotka olette pärjänneet ilman ongelmia ostaessanne tavaraa on hyvä, turha puolustella tällästä paska toimintaa mitä nää turussa harrastaa, ja onhan teitäkin jotka ootte saaaneet myös paskaa palvelua kyseisestä puodista.

9. kyrpapa

kyrpapa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    SÄ voit työntää pilkkus anuksees YMMÄRSITKÖ POIKA

Kyllähän se on niiten vika joka tuotteen lähettää, kenen muunko ootko pimee. no ei tääs mitään kädettömiä olla monta ammatilaista nähnyt tuotteen ja jos tollasen emolevyn piikit vääntyy sehän tapahtuu että tiputat niihin jonkin esineen. mutta jos piikit on niin sanotusti paikallaan ja kärki epämuodostunut ei se mene tollee tollaseksi, siellä huollossa vaan todetaan että itse hajotettu, kyllähän se pitäs tajuta että ei mene tollaseksi omalla sähläykselläänkään jos oliski peukalo keskellä kämmentä, ole sinä vaan tyytyväinen jos oot saanut hesassa palvelua, turusta sitä et saa, siellä joku Göstä poika takuu puolella aivan kusipää kaveri.

10. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mistähän kohdin teme656:n kirjoitusta pystyit päättelemään ko. henkilön sukupuolen ? Entä, jos hän onkin nainen ? Pitäisikö hänen silloin tunkea nuo pilkut kenties naapurin POJAN anukseen ?

Näytät olevan erikoistunut tuohon genitaalialueen osaamiseen, niin mistä pystyt päättelemään hänen seksuaalisen suuntautumisensa ? Olette kenties törmänneet alan paikoissa ?

Sä oot vaan niin säälittävä.

Et ole koskaan kuullut sanaa, maahantuoja ? Sinnehän ei kannata ottaa yhteyttä, kun/jos tuotteessa on sun mielestä valmiste/ jimm`s:n aiheuttama vika ?

11. kyrpapa

kyrpapa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Turska sulle sä olet nörttien nörtti, ensinnäkin ei ole mitään väliä perse reikä se on naisellaki, eli ei tarvi mennä naapurii, ja jos jimms lähettää paskaa ei se ole asiakkaan velvollisuus ottaa yhteyttä sen toimittajaan, se on sen murhe, sä oot säälittävä etkö parempaa luuseri pysty, mä olen Toimitusjohtaja oma autoliike 1000000e liikevaihto parhaillaan että kukahan tässä on säälittävä vitun mulkku.

PS. mä teen mitä haluun sä teet mitä uskallat.

12. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Noilla tuloilla jaksat sit kitistä muutaman kympin osista,kätevää. Oikeesti,herää jo.

Mistähän tavarantoimittaja saa sen tiedon,että tavara viallinen. Oliskohan niin,että asiakas soittaa liikkeeseen ja kertoo tavaran olevan viallinen,mitä veikkaat ? Vai meinaatko, että jimm`s soittaa kaikille asiakkailla aina perään tyyliin" terve Teppo Eriterävä,ostit tavaraa meiltä ja kysyisin vain,että toimiiko ok ? "

btw: onks toi liikevaihto 1000000e vai -1000000e ? Noilla lukemilla, kun on aika iso ero.

13. neverlife

neverlife Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    -Miljoonan liikevaihto ja sit itketään jostain 40€ Asrockin emosta.. Kannatti todistaa olevansa Angsta-Fish :DD
    -Jos kerran on noin iso bisnes ni eiks kannattais valita joku toinen sielt firmasta kasaamaan, koska Herra toimitusjohtaja ei näköjään itse osaa. Hajoo elämääs :D

14. 79atanos

79atanos Regular member

Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    48
    Jaahas, ihan "mielenkiintosta" keskustelua, mutta jos nyt kuitenkin "hiukan" rauhoitettaisiin ja pysyttäis asialinjalla ilman toisten sättimistä? Voihan joskus noin tosiaan käydä mutta se on kyllä aika monen sattumuksen summa.

Jimmsistä mulla ei kokemuksia ole, mutta eräästä täysin toisen alan erikoisliikkeestä (siis autojen varaosia myyvä kauppa) kyllä, joka ei millään meinannut suostua valmiiksi viallisen tuotteen (kaasuläpän asentotunnistin) vaihtoon . Muutaman käyntikerran ja asiallisen keskustelun jälkeen sain uuden palikan viallisen tilalle, siis ilman ylimääräistä rahallista menoa.

Jos Turussa ollaan tuota mieltä, kysele vielä Helsingistä (näin itse tekisin). Saattaa olla Turussa työskentelevä kaveri jo työhönsä kyllästynyt tai ei ole saanut muijaltaan vähään aikaan pil.../muuten huono päivä/joku muu syy...

Että tälläistä.

EDIT
    Jos oikein ymmärsin, tarkoittanet jonkin liittimen pinniä? Noita joskus näkee halpatuotantomallisissa kodintekniikka-härpäkkeissä, ja oikeassa olet siinä, että kyseessä on valmistevika joka siis menee takuuseen.

Ei ole. Eihän mikään liike availe suljettuja/sinetöityjä paketteja tarkistaakseen jokaisen tuotteen ehjyyden/toimivuuden. Siihen menee liikaa aikaa/rahaa/vaivaa. Eikä kyllä kukaan maksava asiakas osta valmiiksi avattua pakettia, ellei sitten sitä ole tehty ostohetkellä asiakkaan nähden jos siihen jostain syystä on aihetta ollut.

15. Sanzu

Sanzu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Päivän naurut tällekkin topikille. Tuskin liittyy kirjoittamiseen tuo bisneksesi, koska se puoli sinussa ei hirveästi loista. Mitä jimmsiin tulee, niin aina on ollut ystävällistä ja hyvää palvelua siellä. Jos nyt pääsisit sieltä ala-asteelta pois ja kävisit viellä ylä-asteen, niin sitten katsotaan tuota asiaasi jimmsin kanssa. Pitää meinaan arpoa tuota tekstin sisältöä kirjoitusasun takia.

16. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Se on toi murrosikä tommosta. Tai mistä sen tietää, voi se olla uhmaikäkin...
    Tän voisi kyllä oikeasti lukottaa, ei ole koko threadissa mitään järkeä.

17. kyrpapa

kyrpapa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voi vitun nörtti tossa sen huomaa ett oot kesken kasvunen, etkö tajuu pitääkö rautalangasta sulle vääntää, jos ostat tavaraa myyjä on vastuussa myymästään tuotteesta, jos siinä on vikaa silloin pitää myyjän ottaa yhteyttä tukkukauppiaaseen ja korjata kyseinen virhe eikä asiakkaalle se kuulu millään tavalla, en ymmärrä mitä muuta hönöä tossa selitit mutta sehän on sun murheees koska luulet olevas älykkö mutta et näköjään ole, siinä olet oikeessa että mua ei kiinnosta muutamat eurot koska mulla on millä ostaa, mutta periaateessa mä en maksa paskasta ja haluun oikeutta ei ihmisiä ruveta kusettamaa paskalla tavaralla

18. Sanzu

Sanzu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    :D Päivä vaan paranee.

19. kyrpapa

kyrpapa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No sä perse aukinen ostatki tollasi 40e osia kun et työttömänä parempia kykene ostamaan. nää osat oli 250e /kpl, sä et tiedä mistä puhut, luuletko että mun täytys itse kasata, en ammattilaiset tekee sen mun puolesta kato kun rahalla voi ostaa palveluja. sä voisit elää tolla osien hinnalla 500e aika kauan, se on enempi kuin mitä tienaat 2 kuukaudessa, ensim kerralla kun kommentoit mitään ota asioista selvää.

20. Sanzu

Sanzu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän 500e on iso raha. Eläähän tolla kuukauden. Safkojen ja juomien puolesta ainakin. Ei tartte käydä ravintolassa, kun ite tekee hyvää safkaa :).

21. Puntsi

Puntsi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Päivän naurut sai kyllä..mistä näitä "toimitusjohtajia" oikein sikiää?

Ja sinä puolestasi voisit käydä oikeinkirjoitus- ja käytöskurssin ennen seuraavaa postaamistasi.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu