1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Asus 22" Näyttö

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Ryouko 19.08.2008.

1. Ryouko

Ryouko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  2.  
  3. pappa48

pappa48 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    silloinhan kannattaa uskoa kaveria, jos hänellä on kokemusta asiasta.
    noin vinkkinä: sinuna tilaisin tietoasemalta näytön, sieltä saa aina lisänä 3 vuoden 100%:n pikselitakuun, mitä muualta ei saa.

4. koulukatu

koulukatu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on ollut kohta puoli vuotta Asuksen VW222U DVI-liitännällä eikä ole mitään haamukuvia näkynyt. Olen yhden LCD-näytön tämän takia kauppaan palauttanutkin, joten väittäisin olevani aika tarkka asian suhteen.

Ainoa huono puoli omistamassani Asuksessa on paska jalusta, joka oli kaiken lisäksi muutaman millin vino. Siitä selvittiin laittamalla huovanpalanen jalustan toisen reunan alle. Itse näyttö kuitenkin hinta/laatusuhteeltaan hyvä ja plussana vielä 3 vuoden noutotakuu.

5. Ryouko

Ryouko Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Okei kiitos vastauksista :)

No tossakin nyt vain oli kaverin kaveri sanonut että asuksen tuotteet todella huonoja...

Kummiskin pistin ton tilaukseen :D

6. koulukatu

koulukatu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo no minä ostin Asuksen koska ATK-alan kaupan omistava kaverini sitä suositteli. Acerin näyttöjä taas haukkui. Voihan siinä olla takana sekin, että Asuksesta saa paremmat katteet, mutta ainakin toistaiseksi olen hyvinkin tyytyväinen näyttöön.

Jaa tämä sivu