1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Putkinäyttöä ostamassa

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi ReCat 18.08.2008.

1. ReCat

ReCat Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaverini myisi minulle halvalla tarpeettomaksi käyneen putkinäyttönsä (en tiedä kokoa tai merkkiä/mallia). Itse haluaisin käyttää näyttöä koneessani kakkosnäyttönä. Nyt kiinnostaisi lähinnä, että mitä tuon näytön kytkemiseen tarvitaan. Minulla on koneessani Acerin AL1912-näyttö, joka on GeForce FX5500-näytönohjaimeni VGA-liitännässä kiinni. Vapanaa on siis DVI-liitäntä, johon tuo putkinäyttö pitäisi saada. Minkälaisen sovittimen tähän kahden näytön käyttöön tarvisi vai onko tämä ollenkaan mahdollista tällä kokoonpanolla?

2.  
  3. Porshe

Porshe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Älä saatana siitä putkinäytöstä ainakaan maksa. Ne on ongelmajätettä vaan. 20€ korkeintaan jostain 21'' voi maksaa.

Ja tarvitset todennäköisesti siihen DVI -> VGA adapterin. Kannattaa käydä paikallisesta liikkeestä kysymässä ja ota tiedot ylös minkälaisen liittimen tarvit. Esim. DVI (uros) -> VGA (naaras)

http://www.multitronic.fi/showprod.php?prod_id=309531&b=1

4. QcK

QcK Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos se putkinäyttö on hyvässä kunnossa ja sen saa halvalla niin miks se pitäs pois heittää? Toisaalta, jos sulla on jo 19" lcd, niin en suosittele kakkosnäytöksi 21" putkinäyttöä. Vie pöydältä tilaa aika helvetisti ja kuluttaa muutenkin sähkö aika paljon.

5. Porshe

Porshe Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kyllä nuo hyväkuntoiset putkinäytöt on nähty. Pikkuhiljaa alkaa hajoilemaan. Minkä kokoinen ja merkkinen se on?

6. Teukka69

Teukka69 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Putkinäyttö on ihan sopiva jos rahassa haluaa säästää, Ei kuvanlaadussa mielestäni niin paljoa eroa johonkin halpaan LCD.

Jaa tämä sivu