Apuva kiitos. Insinööri hukassa...

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Hege89 15.08.2008.

1. Hege89

Hege89 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jeps eli homman nimi on seuraava:
    Tässä jokunen päivä sitten asensin koko koneen sisällön uuteen uskoon. Kaikki meni hyvin ja kone rullas käynnissä monta päivää..
    Noh, asensin myös uuden ääni kortin ja aloin asentaan sitten ajureita yms krääsää. Yhdistin kajareiden piuhan koneeseen ja kone SAMMUI VÄLITTÖMÄSTI. Ei enään päälle millään... Emoon ja emon lcd näyttöön tulee valot eli virtaa se saa. Olen yrittänyt jo kaikenlaista mutta jos joku keksii jotain ihmeellistä niin antaa tulla. Kiitos. Tässä vähän "Speksejä":

Asus Crosshair emolevy
    Kingston HyperX 1024MB 800mhz x3
    AMD Athlon 64 X2 5000+ 2.6GHz -prosessor
    GeForce 8800gt ja muuta.

2.  
  3. eSo19

eSo19 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis kone oli päällä kun laitoit kajarit kiinni, ja silloin kone sammui heti? Oletko koittanut käynnistää konetta ilman äänikorttia?

Hukasssa olevan insinöörin suhteen en osaa auttaa.

4. Ransester

Ransester Active member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Virtapiikki tais tappaa jotakin. Toivottavasti pelkän äänikortin, ettei koko emoa. Koita tosiaan ilman äänikorttia lähteekö millekkään.

5. liikeri

liikeri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    katos mä luulin olevani ainoa joka on kauttimet kytkemällä saanut koneen "rikki" omassa tapauksessa bequiet poweri kyllä "räjähti".

elikkä äänikortti pois. mahdollista kokeilla toisella powerilla?

(insinööreistä ei ole apua näissä tilanteissa kun ei ole koodissa vikaa) mutta jos ne on vaan hukassa niin evtekin suunnalta voisi jokunen löytyä

6. Hege89

Hege89 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama ongelma edelleen. Olen kokeillut ilman äänikorttia yms. BIOS resetit yms on tehty. Ei keksi enään mtn.. Kiitos kaunis.

Jaa tämä sivu