1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

dc++ aktiiviseksi?

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi mik_u2 01.02.2004.

  1. mik_u2

    mik_u2 Member

    Liittynyt:
    01.02.2004
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Miten saan itseni muutettua aktiiviseksi dc++:ssa? Minulla on windows xp ja nortonin palomuurisofta. Nettiyhteytenä on vattidatan 1mbitin sähköverkkoa käyttävä liittymä. Olen täysin aloittelija dc++:n kanssa, joten ohjeet voisivat olla tosi perusteelliset.Kiitos.
     
  2.  
  3. chopper

    chopper Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    01.04.2002
    Viestejä:
    2,161
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Oletan että olet kokeillu jo klikata settingseistä "Active" -kohdan päälle.

    Onko sulla switchi vai miten pääset intter weppiin ?
     
  4. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  5. mik_u2

    mik_u2 Member

    Liittynyt:
    01.02.2004
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    haluan kiittää hyvästä linkistä..mistä selvisi että asetuksissa activen klikkaamisen lisäksi laitetaan ip-osoitteeksi: 'ulkoinen ip-osoite' ja porttiin: '1412'.ei se muuta vaatinut.itse selailin pitkän aikaa vanhoja viestejä ensin mutta en löytänyt vastausta.nyt on active päällä ja löytyy dc++:sta vastauksia hakusille liian paljon..kiitos myös tämän saitin olemassaololle. +5/5
     
  6. Juhoman

    Juhoman Regular member

    Liittynyt:
    19.11.2003
    Viestejä:
    200
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla on Telewell EA500 ADSL modeemi jossa on sisäinen palomuuri enkä saa sitä toimimaan DC++ kanssa aktiivisena.

    Olen aukaissut modeemin palomuurin ja ZoneAlarmin asetuksista portit, mutta ei toimi.
    Vaikka ZoneAlarm olisi pois päältä niin ei siltikään.