Vista kopiointi ongelma

Viestiketju Windows -ongelmat -osiossa. Ketjun avasi lehtm38 08.08.2008.

1. lehtm38

lehtm38 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs hankin juuri vistan ja ihmettelen miksi en pysty kopioimaan netistä ladattuja tiedostoja minne itse haluan eli saan kopioida vaan omaan käyttäjä kansioon. Olen järjestelmän valvoja ja muita käyttäjiä koneella ei ole enkä löydä mistä tuon saisi pois. Miten voi olla noin idioottimainen ratkaisu?

2.  
  3. liikeri

liikeri Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    auttaisko sen tallennusikkunan vasemmassa alareunassa oleva painike jotain siinä taitaa lukee selaa kansioita tjsp(browse folders) ja siinä on nuoli alaspäin ympyrässä.

vai etkö saa jo ladattua tiedostoa kopioitua?

Viimeksi muokattu: 09.08.2008
  4. tukis

tukis Guest

Selaimella ei ole oikeutta kirjoittaa joka paikkaan, kun sitä ei ole käynnistetty järjestelmänvalvojan oikeuksin.
    Tuo voisi olla eston mekanismi.

5. lehtm38

lehtm38 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli jos yritän selata kansioita mihin haluan sen tiedoston menevän minkä selaimella netistä haen niin kone sanoo että vain järjestelmän valvoja voi kopioida sen mihin haluaa ja kone pakottaa minun kopioimaan tiedoston vain yhteen ja samaan kansioon. Olen järjestelmänvalvoja enkä löydä mistään miten ton saisi muutettua. Jos selaimella ei ole oikeutta tallentaa kuin yhteen paikkaan niin miten sen vois muuttaa? Olen järjestelmänvalvoja eli pakko olla oikeudet. Ihme juttuja tässä surkeassa vistassa. Kiitos kuitenkin vastanneille.

6. janne59

janne59 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Firefox:
    Työkalut-->Asetukset-->Yleiset-->Tallenna kansioon
    Tästäkö kyse?

Jaa tämä sivu