ciao mulla on ehkä pikkasen tyhmä kysymys mutta mun kaverin koneessa on jotkut uudet asemien kiinnitys systeemit semmoset metalliset liuskat enkä tiedä miten sen avaan. Eli kun yritin poistaa dvd asemaa niin en tiennyt miten sen saan sieltä poistettua. Itselläni on asema kiinni vanhalla kunnon ruuvilla Auttakaa please asema on rikki ja se pitäis saada vaihdettua. kiitos moi
Kysymyksessä ei ole mitään vikaa, mutta otsikkoon voisit panostaa himpun verran enemmän. Muokkasin tällä kertaa itse otsikon.
Siinä varmaankin sellaiset metalli klipsit jotka on ruuveilla kiinni asemassa.Ei kotelossa.Itselläni on tollaiset pikakiinnikkeet. Kotelo auki.Ota piuhat pois. Paina kotelon etuosasta niitä klipsien päitä sisäänpäin/asemaa vasten ja vedä asema ulos kotelon etupuolelta.
Joo sorry mä tosiaan voisin panostaa otsikkoon pikkasen enemmän Kone on Kreikassa ja mietin itsekkin miksi en ottanut kuvaa siitä (olis ollut helpompaa selittää) Olen nyt lähdössä sinne takas lauantaina ja pitäis vaihtaa dvd asema kun en viimeks kerenny/osannu ja lento suomeen oli seuraavana päivänä. Joo siinä on just semmoset metalli klipsit jotka on asemassa kiinni. Mä yritin vetää ja saada ruuveja irti hirveellä vaivalla ja se oliskin ollut noin helppoa saada pois kiitoksia vastanneille pitää nyt lauantaina kokeilla irrottaa sitä asemaa kun olen Kreikassa. Ciao