Nonniin, tänään sitten tuppaa jo toista kertaa tälläinen viesti: ----------------- Virtailmaisin ----------------- NVIDIA System Sentinel kertoo, että NVIDIAN käyttämä näyttökortti ei saa tarpeeksi virtaa. Grafiikkasuoritin on laskenut suorituskyvyn tasolle, joka mahdollistaa käytön turvallisen jatkamisen. OK | Vianmääritys Vianmäärityksessä kerrotaan, että kortin virtapiuha kannataa tarkastaa mutta se on kunnolla kiinni. Tämäkin vika ilmeni nyt vasta tänään, kun olin pelaamassa San Andreas Multiplayeriä. Ja vieläpä silloin kun astun johonkin kulkuneuvoon sisälle, peli lagittaa hirveästi muutaman sekunnin ajan. Ennen tälläistä ei ole tapahtunut eikä pitäisi näillä osilla mitä käytän. (E8400, 8800GT 512Mt, 2GB Ram) e// Ja onnistuimpa postaamaan väärälle alueelle. <_<
Olethan laittanut kaikki ylimääräiset johdot näyttikseen kiinni? Uskon ettei ole, itsellä pukkaa samaa jossei ole.
Kaikki piuhat ovat kyllä kiinni ja varoituskin tulee sattumaisesti. Nyt näinä kahtena kertana ovat tuleet kun olen lopettanu SA-MP:n pelaamisen. Mutta olen kyllä myös avannut sivukannen sen jälkeen, joten voi olla että tökkäisen jtn johtoa vahingossa jolloin tulee varoitusviesti.
Sama ilmo tule itellä toisinaan yhdessä raadossa. Ja silloin putoo grafiikka tilat ihan xp:kin, max resot ja virkistystaajuudet ja värimäärä, siitä mitä siellä parhaimmillaan näkyy. Ilmoituksen mukaisesti näyttis ei saa tarpeeks hönkää. Kaapelit huonosti. Kaapelit rikki. Näyttis voi olla kypsä. Poweri ei anna sitä mitä watit sanoo. http://en.wikipedia.org/wiki/ATX Vaikka klemmarilla vihreä Power_On oikariin johonkin mustaan Ground, niin poweri saa "emon" käskyn puskea kaikki jännitteet. Näin se on helpompi yleismittarilla mitata suoraan powerin liittimestä jännitteet. Ilman Power_Onia vain 2 karvaa antaa 5V jännitteen.
Jos tarkoitat jtn että emolevyssä vika niin näytönohjaimeen tulee kyllä aivan oma virtajohto powerista. Ja korttikin on vasta kaksi viikkoa uusi.