1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ONGELMA - DVD-R UDF-MODE LEVY EI TOIMI WINXPssä

Viestiketju DVD-R -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kamelot 30.01.2004.

  1. kamelot

    kamelot Member

    Liittynyt:
    30.01.2004
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli olen polttanut kaikki leffa levyni (divx DVD levyt) nerolla ja valinnut udf moden ja laittanut ruksin kohtaan force x-box system tai jotain. [koska olen kuullut että x-boxissa toimii udf-muodossa paremmin!]
    no itselläni xp-koneessa sekä koulun win2000 koneessa toimii heti hyvin. mutta kun lainasin kaverille levyn niin ei tunnistanut ollenkaan levyä meni jopa kone killiin heh.
    kaverilla toshiban lukeva dvd-asema, winxp pro. itse poltin toshiban polttavalla [5112]lla levyt...

    kehittäkää jotain millä tämän saisi ratkaistua... olen kuullut että roxiolla olisi joku udf_reader, tuota voisi kokeilla.

    kiitos
     
  2.  
  3. Adder_78

    Adder_78 Guest

    Jotkut (vanhat) DVD-ROM asemat eivät oikein kunnolla lue noita DVDR/DVDRW kiekkoja. Ehkäpä syy on siinä? Toimiiko sillä sun kaverilla muut DVDR kiekot siinä asemassa?

     
  4. Tomcat

    Tomcat Regular member

    Liittynyt:
    23.07.1999
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla oli samallaisia ongelmia levyissä, jotka oli tehty Philipsin Standalone vehkeellä. Ratkaisin ongelman "esilämmittämällä" lukevan aseman jollain prässätyllä dvd-leffalla, sen jälkeen luki hyvin.
     

Jaa tämä sivu